Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:08:04 GMT

روستای بُنده در سوسنگرد به طور کامل زیر آب رفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۰۷۶

روستای بُنده در سوسنگرد به طور کامل زیر آب رفت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش‌های روزهای اخیر و میزان زیاد خروجی آب از سدهای استان خوزستان سبب بالا آمدن مجدد آب در برخی از مناطق این استان شده است.

شدت سیلاب و ارتفاع آب در نقاطی از این استان تا حدی است که آب تا نزدیک به پشت بام منازل مسکونی رسیده است. روستای بُنده واقع در حواشی شهر سوسنگرد پس از جاری شدن سیل و بالا آمدن ارتفاع آب تقریباً به صورت کامل زیر آب رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه ساکنان این روستا در پی هشدارهای به موقع مسئولان مدیریت بحران منازل خود را ترک کرده و به مکان‌هایی ایمن پناه بردند.

بارندگی‌های ابتدای سال در شهرها و روستاهای مختلف کشورمان خسارات جانی و ملی سنگینی را از خود به جای گذاشت ولی در همان روزهای اولیه با تلاش دستگاه‌های امداد و نجات و مردم غیور کشورمان بسیاری از هموطنان عزیز از مناطق در معرض سیل به محل‌هایی بی‌خطرتر منتقل شدند تا از لحاظ جانی مورد تهدید قرار نگیرند.

در ادامه فیلمی از حجم و ارتفاع باورنکردنی آب در روستای بُنده را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: عبور خانم دکتر فداکار برای کمک به یک بیمار گرفتار در سیل +فیلم

انتهای پیام/

ارتفاع زیاد آب در روستای بُنده در سوسنگرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب حله جانی تازه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرازیر شدن سیلاب‌های حوزه آبریز رودخانه حله باعث سیلابی شدن این رودخانه و جاری شدن آب در اراضی تالاب حله شد.

وی اضافه کرد: بر اثر نزول بارش‌های رحمت الهی در چند روز اخیر و اقدامات اصلاحی در مناطق مختلف تالاب حله، شاهد جاری شدن آب و مشروب شدن این تالاب هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: لایروبی انهار داخلی حله و ایجاد ظرفیت آبگیری بالا در این تالاب سال گذشته و برای اولین بار در دولت مردمی ایران قوی و با حمایت و تأمین اعتبار از دفتر تالاب‌های سازمان انجام شد.

وی افزود: این اقدامات اصلاحی باعث شده است که میزان آبگیری تالاب افزایش یافته و پهنه وسیع‌تری از تالاب مشروب گردد و امیدواریم با تخصیص اعتبار جهت تکمیل این اقدامات، به ظرفیت واقعی آبگیری تالاب حله دست یافته و شاهد کارکرد حداکثری اکولوژیکی آن باشیم.

کد خبر 6096892

دیگر خبرها

  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟