Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:38:48 GMT

واکنش سیمئونه به محرومیت سنگین کاستا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۷۱۷

دیگو پابلو سیمئونهدر نشست خبری پیش از بازی اتلتیکومادرید وسلتاویگو در هفته سی و دوم لالیگا درباره محرومیت هشت جلسه‌ای دیگو کاستا (به خاطر توهین به داور و رفتارش در هنگام دریافت کارت قرمز در دیدار برابر بارسلونا) صحبت کرد.

سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: این محرومیت سنگین، ناعادلانه است. باشگاه درخواست فرجام خواهی خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل برای کاستا به خاطر آسیب دیدگی‌ها خوب نبود. او پیش فصل را خوب شروع کرد و توانست در سوپرجام اروپا سطح خود را نشان دهد. در اکتبر و نوامبر آسیب دیدگی‌ها شروع شد.

سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: از او خواستیم در دیدار برابر خیرونا بازی کند و او به خاطر کمک به تیم این کار را انجام داد. سپس مصدوم شد و باید جراحی می‌کرد. به همین خاطر دوران نقاهتش طولانی مدت شد. او برای بازگشتش تلاش زیادی کرد. امیدواریم پیش فصل فوق العاده ای داشته باشد و بتواند عملکرد مورد نظرمان را به اجرا بگذارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لالیگا جراحی محرومیت کاستا سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا

همزمان با قتل پیرزن تنها در خانه و سرقت طلاهایش ردیابی‌هـــا برای شنــــاسایــــــی و دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، سـرهـنگ سیدابوالفضل مسعودی، فرمانده انتظامی آباده گفت: روز دوشنبه دو نفر با ورود به منزل پیرزنی ۸۲ ساله در یکی از محله‌های شهرستان آباده وی را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت کردند.

مأموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اطلاع از این ماجرا شناسایی و دستگیری قاتلان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قتل مذکور هیچ ربطی به قتل‌های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • سرقت برای انتقام!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا