Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون انتخابی بانوان استان مرکزی رده سنی جوانان با شرکت ۴۷ ورزشکار از شهرهای اراک، محلات، خمین، نیمور، ساوه، زرندیه، قورچی باشی، نراق و دلیجان در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

بر اساس این گزارش رقابت‌ها به صورت حذفی پیگیری شد که در نهایت فاطمه سیدین مقام نخست را کسب کرد، شهرزاد حاتمی نایب قهرمان شد و غزال خسروی و زهرا زندی به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مرتضی آزادخانی دبیر هیئت بدمینتون استان مرکزی نفرات برتر به اولین دور رنکینگ کشوری که از سوم لغایت ششم ماه آینده به میزبانی قزوین برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
همچنین خانم‌ها البرزی (سرداور) نوری، حاجیان، طالبی، اسماعیلی، ولیئی، لطفی وفا، نجفی، حیدر پور و محمودی داوری مسابقات را بر عهده داشتند. همچنین خانم امینی سعد نیز به عنوان مسئول فنی بر این مسابقات نظارت داشت. این رقابت‌ها زیر نظر هیئت بدمینتون استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 4588888

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون ورزش استان مرکزی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان