Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@06:13:57 GMT

گروه صنعتی پویا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۳۵۶۸

گروه صنعتی پویا جهت تکمیل کادر کارخانه پارکو در شهر صنعتی رشت، از ساکنین استانهای آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی ، البرز،تهران ،مرکزی ،زنجان ،سمنان ، قزوین ، قم ،کرمانشاه ،کردستان دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی توضیحات استانهای محل سکونت 1  واحد تولید (رشته های برق/ مکانیک / مهندسی شیمی) فعال و با انگیزهشایان ذکراست که توانایی کار درشیفت وآشنایی با زبان انگلیسی اولویت های انتخاب می باشد آذربایجان شرقی  آذربایجان غربی  البرز تهران  مرکزی زنجان سمنان قزوین قم کرمانشاهکردستان 2 واحد انتظامات - پذیرش - اداری 3 واحد انبارفنی (رشته های برق / مکانیک / صنایع) 4 واحد کنترل کیفیت (شیمی / صنایع) 5 واحد یارد هیزم (صنایع چوب وکاغذ) 6 سرپرست انبارفنی (رشته های برق/ مکانیک / صنایع) 7 واحد تراشکاری محل کارخانه : شهرصنعتی رشت

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند و جهت دریافت فرم استخدام روی لینک زیر کلیک نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  لطفا درصورت داشتن تحصیلات دانشگاهی وتمایل به همکاری با تیمی جوان وپویا رزومه خود را ارسال فرمایید آدرس ایمیل: recruitment_parco@yahoo.com

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گروه صنعتی پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم