Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان امروز 24 فروردین در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت طرح جامع استان سمنان با اشاره به دائمی بودن تهدیدات دشمنان، گنجاندن نام پرافتخار سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی توسط امریکا را نشان‌دهنده عمق دشمنی و کینه استکبار جهانی نسبت به راه و اهداف عالیه انقلاب دانست و گفت:این اقدام آمریکایی‌ها موجب همدلی, وحدت و همبستگی بیشتر ملت و مسئولین در کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حادثه تاسف بار سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور نشن داد که تهیه طرح‌های پیشگیرانه به‌منظور مقابله با انواع تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها ضروری است که در این راستا تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل می‌تواند بعنوان یک سند بالا دستی متقن و محکم و یک کار ماندگار و چراغ راهنمای مناسبی برای اجرای طرح‌های پیشگیرانه در حوزه پدافند غیرعامل بکار گرفته شود .

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان شناسایی ظرفیت‌ها‌، توانمندی‌ها و دارایی‌های کلیدی و مهم استان، شناخت آسیب‌پذیری‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها را به‌منظور اجرای اصل پیشگیری و پیش‌بینی از مهمترین دستاوردهای طرح‌های جامع پدافند غیرعامل برشمرد .

به گفته وی؛ برنامه‌ریزی برای تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان و طرح جامع پدافند غیرعامل شهرستان‌ها  در دست اجراست .

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن وحدت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند