Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز (شنبه 24 فروردین) با تقویت سامانه بارشی در اکثر مناطق به جز نوار غربی کشور رگبار باران، رعدوبرق ، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: امروز شدت بارش در استان‌های هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و فارس، سیستان‌ و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، شمال سمنان ، یزد، شرق اصفهان، گلستان و شرق مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که فردا (یکشنبه‌ 25 فروردین) فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور متمرکز خواهد بود، گفت‌: فردا شدت بارش در استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان‌وبلوچستان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و جنوب فارس خواهد بود.

وظیفه همچنین ادامه‌ داد: پس فردا (دوشنبه 26 فروردین) فعالیت سامانه بارشی محدود به استان‌های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، سیستان‌ و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود. همچنین از اواخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی اظهار کرد: طی شنبه تا دوشنبه (24 تا 26 فروردین) شرق و مرکز خلیج فارس، تنگه هرمز  و دریای عمان مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده، اعلام کرد: فردا هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.  بیشترین و کمترین دمای تهران فردا 24 و 12 درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (دوشنبه 26 فروردین) آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز 26 و 13 درجه سانتیگراد خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است

وضعیت جوی استان تهران با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان با فعالیت سامانه بارشی تا ظهر شنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و رخداد تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز دوشنبه، به طور متناوب در سطح استان به‌ویژه در مناطق جنوب و غرب، افزایش سرعت باد و وزش باد شدید تا خیلی شدید و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

منبع: فارس

کد خبر 750101

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • ایران سراسر باران؛ ۱۰ روز پربارش در راه است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود