Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بغداد – ايرنا – دبيرکل جنبش جهاد و سازندگي عراق گفت: مصداق واقعي تروريسم نيروهاي آمريکايي هستند نه سپاه پاسداران که جهان شاهد ايستادگي و مبارزه اين نيرو با تروريسم مورد حمايت واشنگتن در منطقه بوده است.

`حسن الساري` روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا گفت: اين نيروهاي آمريکايي هستند که هميشه کشورها و مناطق را اشغال مي کنند و باعث ايجاد جنگ و نفرت در ميان يک ملت واحد، تقسيم کشورها، کشتن مردم بي گناه و تجاوز و اشغال مي شوند، همانگونه که در عراق اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رهبر حزبي عراق گفت: سپاه پاسداران يک نيروي رسمي نظامي است که از کشور و مقدسات خود دفاع مي کند و با تروريسم در منطقه نيز مبارزه کرده است.
وي افزود: نيروهاي آمريکايي عراق را اشغال کردند و ده ها هزار نفر از مردم بي گناه را کشته و خانه و اموالشان را تخريب کردند و هر گونه جنايت ممکن را عليه مردم بي گناه در اين کشور انجام دادند و زيرساخت ها را از بين بردند.
الساري افزود: آمريکا امروز همين جنايات را در سوريه و ديگر کشورهاي منطقه و جهان انجام مي دهد.
وي گفت: نيروهاي آمريکايي همچنين از گروه هاي تروريستي مانند داعش، القاعده و النصره حمايت کردند و فرماندهان داعش را مجهز کرده و در زندان هاي آمريکايي آموزش دادند و پس از آن براي انجام عمليات تروريستي و کشتار مردمان بي گناه به نقاط مختلف جهان اعزام کردند.
دبيرکل جنبش جهاد و سازندگي عراق افزود: بر اساس قوانين و عرف بين الملل سپاه پاسداران نيروي کاملا قانوني محسوب مي شود بر خلاف نيروهاي آمريکايي که به کشوري حمله و آن را اشغال مي کنند.
دبيرکل جنبش جهاد و سازندگي عراق ادامه گفت: طبق قوانين سازمان ملل متحد سپاه پاسداران نيرويي مشروع و نيروهاي آمريکايي حاضر در منطقه نيروهايي اشغالگر، متجاوز و تروريست به حساب مي آيند چرا که اقدام به کشتار مردم بي گناه کرده و همچنين تمامي امکانات مادي و لجستيکي را براي گروههاي تروريستي فراهم مي آورند.
الساري افزود: نيروهاي آمريکايي حاضر در عراق تمام پشتيباني ها را از گروه هاي تروريستي داعش به عمل مي آورند از جمله اين که آن ها را با هواپيما جابجا کرده و به آنها سلاح و مهمات و مواد غذايي مي دهند و همچنين زماني که نيروهاي عراقي آن تروريست ها را محاصره مي کنند نيروهاي آمريکايي آنها را از محاصره خارج کرده و به جاي امن مي برند.
وي گفت: اين موارد همه مستند است و مدارک و اسناد آن موجود است از جمله فايل هاي ويديويي که نشان مي دهد هواپيماهاي آمريکايي داعشي ها را پياده کرده و براي آنها سلاح و مهمات و مواد غذايي مي اندازند.
`دونالد ترامپ` رئيس جمهوري آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را به عنوان سازمان تروريستي خارجي تعيين کرده است.
به دنبال اين اقدام خصمانه آمريکا، شوراي عالي امنيت ملي ايران نيز در اقدامي متقابل دولت آمريکا را حامي تروريسم و فرماندهي مرکزي آمريکا موسوم به سنتکام را گروه تروريستي معرفي کرد.
خاورم*6**380**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منابع عراقی، امروز (یکشنبه)، گزارش دادند که پارلمان این کشور روز گذشته قانون روابط * و تراجنسیتی را بعد از اصلاح طرح پیشین که در آن مجازات اعدام برای همجنس‌بازان در نظر گرفته شده بود، در نهایت با مجازات تا ۱۵ سال زندان به تصویب رسانده است.

روابط عمومی پارلمان عراق در واپسین ساعات شامگاه شنبه اعلام کرد که این قانون اصلاحیه قانون پیشین این کشور تحت عنوان «مبارزه با فحشا» صادره در سال ۱۹۸۸ است.

قانون جدید با حضور ۱۷۰ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده عراقی روز گذشته در پارلمان این کشور به تصویب رسیده است. به گزارش منابع عراقی، این قانون همجنس‌بازی، و همچنین «تغییر جنسیت بیولوژیکی افرد براساس تمایلات شخصی» و «تبادل همسر» را ممنوع کرده است.

در اصلاحیه جدید اشاره شده است که همجنس‌بازان به ۱۰ تا ۱۵ سال زندان محکوم خواهند شد. به دنبال تصویب این قانون، «متیو تولر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از تصویب چنین قانونی ابراز نگرانی می‌کند و «این اصلاحیه آسیب‌پذیرترین گروه‌های جامعه عراق را در معرض خطر قرار می‌دهد و توان این کشور در تنوع بخشیدن به اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را تضعیف می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید