Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تشکل های دانشجویی بهترین بستر برای فعالیت محسوب می شوند که باید از ظرفیت های این تشکل ها استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا فیروز فر روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دانشگاه با دانشجو زنده است و اصلی ترین حرکت دانشجو هم جریان سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جریان سازی نیازمند فعالیت تشکل های دانشجویی است، افزود: از تمامی حرکت های دانشجویی استقبال می کنیم.

این مسئول بیان داشت: حرکت هایی که در ماه های اخیر صورت گرفت بیانگر آن است،دانشجو باید آرمان گرایی خود را حفظ کرده و مطالبه گر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: تشکل های دانشجویی بهترین بستر برای فعالیت محسوب می شوند که باید از ظرفیت های این تشکل ها استفاده شود.

فیروز فر از فعالیت 11 کانون فعال دانشجویی خبرداد و گفت: سه تشکل دانشجویی فعال و بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در نقاط مختلف کشور،دانشگاه آزاد اسلامی فعال ظاهر شد و این فعالیت ها هم ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به فعالیت کانون امام حسن در جمع آوری کمک ها به سیل زدگان، افزود: گروه های جهادی این دانشگاه جزو اولین گروه های جهادی بودند که در استان لرستان استقرار یافته و به کمک آسیب دیدگان با تجهیزات کامل رفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: گروه های جهادی دیگر هم آماده اعزام هستند و ستاد تجمیعی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان متشکل از اساتید و کارکنان تشکیل شده است.

فیروز فر از آغاز موج دوم فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده خبرداد و بیان داشت: دانشجویان با هلال احمر استان همکاری صمیمانه ای داشتند و کمک های نقدی و غیر نقدی توسط دانشگاه آزاد جمع آوی و در اختیار هلال احمر زنجان قرار گرفت.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی اساتید و کارکنان این دانشگاه در استان زنجان به سیل زدگان، تصریح کرد: محموله اول به استان گلستان ارسال شد و در اختیار واحد گرگان برای توزیع قرار گرفت.

این مسئول افزود: محموله دوم همراه با گروه های جهادی به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد و در بین سیل زدگان توزیع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ادامه فعالیت ها برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، افزود: یک روز از حقوق فروردین ماه پرسنل دانشگاه آزاد واحد زنجان به صورت داوطلبانه به سیل زدگان اهدا شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری