Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در چارچوب رقابت هاي ليگ برتر انگليس، تيم هاي منچستريونايتد و وستهم به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش آريا، منچستريونايتد و وستهم در حالي با هم ديدار مي کنند که هر دو خيلي در وضعيت مناسبي قرار ندارند. مشکل هر دو تيم عدم ثبات در طول فصل است و اگر آنها بتوانند فرم خوب شان را در طول فصل به صورت متمادي حفظ کنند، وضعيت براي شان بهتر پيش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستريونايتد با 61 امتياز در رتبه ششم جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر انگليس قرار دارد. شاگردان اوله گونار سولسشر که پس از حضور اين مربي به تيمي متفاوت تبديل شده بودند، اين روزها اصلا نمايش هاي خوبي از خود ارائه نمي دهند.
يونايتد با اوله به رتبه چهارم جدول رسيده بود اما لغزش اين تيم در مهمترين برهه از فصل، جايگاه چهارمي را از آنها گرفت و شياطين را به قدم اول بازگرداند. همه چيز از شکست برابر آرسنال آغاز شد و سپس سرخ ها دو بار برابر وولورهمپتون در ليگ برتر و اف اي کاپ شکست خوردند. اين نتيجه ها تقريبا دور از انتظار بود چون تيم سولسشر در فرم خوبي قرار داشت و کسي پيش بيني نمي کرد وضعيت اينگونه شود. البته که از مصدوميت بازيکنانِ مهم منچستريونايتد نيز نبايد گذشت. حال روي کاغذ هنوز منچستريونايتد شانس رسيدن به جمع تاپ 4 براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا را دارد.
پيروزي برابر وست هم مي تواند شياطين سرخ را در نزديکي تيم هاي بالانشين حفظ کند. بدين ترتيب شانس آنها هنوز براي گرفتن سهميه خوب است، عدم نتيجه گيري تيم هايي مثل چلسي، آرسنال و تاتنهام، تيمِ متحول شده اوله گونار سولسشر را مي تواند به سهميه ليگ قهرمانان برساند. در خصوص بازيکنان و وضعيت مصدومان نيز شرايط تغييري نکرده است. آندر هررا که شايعاتي در مورد آينده او به گوش مي رسد هنوز مصدوم است، طبق گفته سولسشر بازيکناني که در بازي هاي گذشته کمتر در ترکيب اصليِ يونايتد قرار گرفته اند برابر وستهم به ميدان مي روند. وستهم در مجموع تيم خطرناکي است و مي تواند روز سختي را براي سرخ پوشان شهر منچستر رقم بزند، اما تيم اوله نيز اهداف بالايي در سر دارد.

تيم‌هاي هوئسکا و بارسلونا در هفته سي و دوم لاليگا به مصاف يکديگر خواهند رفت. تيم والورده در فاصله هفت هفته تا پايان لاليگا با 11 امتياز بيشتر از اتلتيکو مادريد، خيال آسوده‌اي بابت فتح دومين ليگ پياپي دارد و با توجه به اينکه چهارشنبه بازي سنگيني مقابل منچستريونايتد داشت و دوباره روز سه شنبه هم بايد با اين تيم بازي کند، با ترکيبي کاملا متحول شده گام به ديدار امشب خواهد گذاشت. والورده براي اين بازي از مسي، راکيتيچ، بوسکتس و سرجي روبرتو دعوت نکرده و همزمان پيکه و سوارز هم محروم هستند.
چند بازيکن اصلي در ليست بارسلونا به چشم مي‌خورند ولي بعيد است سمدو بازي کند و کوتينيو نيز به احتمال فراوان کار را از روي نيمکت آغاز مي‌کند تا مالکوم و بواتنگ در کنار دمبله مثلث خط حمله را شکل بدهند. در خط دفاعي قطعا اومتيتي در ترکيب خواهد بود و بعيد نيست توديبو براي اولين بار به ميدان برود. با توجه به اينکه آلبا هم شايد بازي نکند، والورده شايد تصميم به استفاده از جيسون موريو در پست دفاع راست بگيرد و موسي واگي در سمت چپ به ميدان برود. بارسا براي بازي فردا هافبک‌هاي بسيار کمي خواهد داشت. حضور ويدال و آلنيا در ترکيب قطعي است و احتمالا آرتور هم بازي مي‌کند.

در هفته سي و دوم سري آ، اسپال ميزبان يوونتوس خواهد بود. يوونتوس با فاصله بيست امتيازي که با ناپولي دارد، فقط به کسب يک امتياز ديگر براي هشتمين قهرماني پياپي خود در سري آ نياز دارد. يوونتوس تمرکز خود را از حالا فقط روي ليگ قهرمانان گذاشته و در بازي با اسپال، با استراحت بازيکنان اصلي، از جوانان خود در اين ديدار استفاده خواهد کرد. چند بازيکن جوان يوونتوس براي اولين بار اين فرصت را خواهند داشت تا براي تيم خود به ميدان بروند. از سوي ديگر اين بازي براي اسپال حساس است زيرا اين تيم براي بقا در سري آ مبارزه مي کند و با وجود داشتن برتري نسبت به امپولي و بولونيا هنوز هم احساس خطر مي کند.

از هفته سي و دوم رقابت هاي سري آ، دو تيم ميلان و لاتزيو ديداري حساس برگزار خواهند کرد. هر دو تيم براي کسب جواز حضور در ليگ قهرمانان اروپاي فصل آتي، نهايت تلاش خود را خواهند کرد. روسونري در اين بازي از حضور 60 هزار هوادار برخوردار خواهد بود و پيروزي، مي تواند خبر فوق العاده‌اي براي سرخ پوشان شهر ميلان باشد. ميلان در چهار بازي اخير مقابل لاتزيو متوقف شده است. در چهار بازي اخير ميان ميلان و لاتزيو، نيمه اول و دوم با تساوي به پايان رسيده است. در 9 بازي از 11 بازي خارج از خانه اخير لاتزيو، کمتر از 2 گل به ثمر رسيده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستريونايتد وستهم بارسلونا هوئسکا ميلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود