Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ستاد برگزاری این جشنواره خبر می‌رسد که بیش از ۱۰۰۰ اثر، شامل بیش از ۸۵۰ نشریه و حدود ۱۵۰ کلیپ و مستندکوتاه برای نخستین جشنواره رسانه‌ای نبا ارسال شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای نباء اواخر سال گذشته منتشر شد. این جشنواره که به همت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، در سه بخش نشریات دانشجویی، کلیپ و مستندکوتاه پذیرای آثار دانشجویان از سراسر کشور بود و ارسال آثار به این جشنواره تا 20 فروردین ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهلت به دلیل استقبال دانشجویان از جشنواره نباء، تا جمعه 23 فروردین تمدید شد و شب گذشته پرونده ارسال آثار به این جشنواره رسما بسته شد.

 

حالا از ستاد برگزاری این جشنواره خبر می‌رسد که بیش از 1000 اثر، شامل بیش از 850 نشریه و حدود 150 کلیپ و مستندکوتاه برای نخستین جشنواره رسانه‌ای نباء ارسال شده است. رقمی چشمگیر که در میان جشنواره‌های مشابه کم‌سابقه است. در میان آثار ارسالی، نشریاتی از تشکل‌های گوناگون سیاسی- با گرایش‌های مختلف-، انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دیده می‌شود که تنوع آثار ارسالی به جشنواره نباء را بالا برده.  تیم برگزاری جشنواره نباء در حال حاضر مشغول دسته‌بندی آثار است و فرآیند داوری آثار تا چند روز آینده آغاز خواهد شد. دکتر ابوالفضل اقبالی، محمدصادق شهبازی، محمدامین سلیمی، پوریا فتحعلی، سیدمهدی کرباسی، محمدرضا امام‌قلی، محسن عبدالعلی‌پور و محمدصالح سلطانی تعدادی از داوران این جشنواره‌اند که عمدتا از فعالین اسبق دانشجویی و  فعالین فعلی حوزه رسانه هستند. 

 

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای نباء، عصر چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در حوزه هنری با حضور شرکت‌کنندگان جشنواره و جمعی از فعالین حوزه رسانه برگزار خواهد شد. آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره رسانه‌ای نباء در کانال تلگرامی @nabaa_com در دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره نشریات بسیج دانشجویی نبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است