Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تعاملات انجام شده و ضرورت حضور فعال دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده، سازمان دانش‌آموزی بیانیه‌ای را در راستای فراخوان اردوی جهادی منتشر کرده است.

مربیان و دانش‌آموزان داوطلب برای حضور در این پویش می‌توانند از طریق سازمان دانش‌آموزی استان خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان اردوی جهادی پیشتازان در راستای به‌سازی، پاکسازی و بازسازی مناطق سیل‌زده توسط دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی منتشر شده است.

مهلت ثبت‌نام مربیان پیشتاز برادر ۲۴ فروردین ۹۸، دانش‌آموزان پیشتاز پسر دوره دوم متوسطه ۳۱ فروردین ۹۸ است.

شروع اعزام نیز ۲۶ فروردین و یکم تیرماه ذکر شده است. همچنین درباره مدت اعزام در این بیانیه آمده است: مربیان: هر دوره یک هفته تا پایان ماه مبارک رمضان (دوره‌های ایام ماه مبارک ۱۰ روزه است)، دانش‌آموزان: هر دوره یک هفته تا پایان تیر ۹۸.

درباره شرایط اعزام نیز ذکر شده است:

_ اعزام داوطلبانه و فاقد بار مالی است

_اعزام مربیان با حکم مأموریت رسمی بدون بار مالی انجام می‌شود

_ اعزام به‌صورت ریلی و اتوبوسی انجام می‌شود

_ تأمین هزینه‌های اعزام با سازمان دانش‌آموزی استان است (در این زمینه سازمان دانش‌آموزی مرکز اعتباراتی را برای استان‌ها در نظر می‌گیرد)

_ از آنجایی که این حرکت کاملاً جسمی و نیازمند توان بدنی بالاست، حضور مربیان جوان در این اردو مورد تاکید است

_ تجهیزات مورد نیاز همراه پیشتازان: کوله پشتی مجهز به (کیسه خواب، بادگیر، لباس گرم، چکمه، دستکش، وسایل شخصی، قاشق، چنگال و لیوان)

کد خبر 4588952 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم