Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@19:01:05 GMT

گلوگاه؛ میزبان دهمین دوره همایش منجی بین‌المللی(عج)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۲۹۹

گلوگاه؛ میزبان دهمین دوره همایش منجی بین‌المللی(عج)

جواد محمودجانلو، مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه استان مازندران در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اعلام این خبر گفت: در طول سال دوبار همایش بزرگ منجی بین‌المللی طی شب‌های میلاد امام زمان(عج) و شب امامت این امام بزرگوار، برگزار می‌شود.

وی ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را از دیگر اهداف این همایش بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ترویج کتاب‌خوانی در طول سال از برنامه‌های مهم ما در ترویج کتاب‌خوانی بوده و حجاب و عفاف، شهیدشناسی، انقلاب، امام زمان(عج) و مهدویت از محورهای این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: علاوه بر اهالی شهرستان گلوگاه، شهروندان بیش از 13 استان دیگر هم در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کرده‌اند، محوریت این رقابت در خصوص امام زمان(عج) است ولی موضوعات مختلف دیگری همچون امام زمان(عج) از نگاه غرب، تأثیر رسانه بر آسیب‌های اجتماعی و ... از دیگر مباحث مطرح در این رقابت فرهنگی است که بر حسب تقاضای مخاطبان ارائه شده است.

محمودجانلو با اشاره به اینکه تمامی عوامل این همایش بومی شهرستان گلوگاه هستند، افزود: با همت جوانان شهرستان توانستیم تعداد شرکت‌کنندگان را به بیش از 3 هزار نفر برسانیم. همچنین از هنرمندان خواننده در حوزه مهدویت نیز برای هنرنمایی دعوت به عمل آمده است.

مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه در پایان با یادآوری اینکه با برگزاری این همایش از برگزیدگان مسابقات کتاب‌خوانی «منجی بین‌المللی» قدردانی و تجلیل می‌شود، بیان کرد: این همایش اول اردیبهشت ماه ساعت 20 در سالن شهید چمران شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایزی مانند سفر به مشهد مقدس، بن خرید کالا و صدها جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر به شرکت‌کنندگان اهداء خواهد شد.

محمد خواجوی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقه دهمین دوره همایش منجی بین المللی گلوگاه مازندران ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد. این همایش کمتر از یک ماه به پایان مهلت ارسال آثار، جوایز خود را در بخش‌های مختلف اعلام کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

مقالات پژوهشی

نفر اول ۳۰ میلیون تومان
نفر دوم ۲۰ میلیون تومان
نفر سوم ۱۵ میلیون تومان

جُستار‌های آزاد

جُستار برگزیده ۲۰ میلیون تومان

فیلم‌- جُستار

جُستار برگزیده ۲۵ میلیون تومان

ترجمه

ترجمه برگزیده ۱۵ میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند.

مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارائه، یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳ است و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید