Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: ویزیت ٩ هزار نفر در مناطق سیل زده و بستری ١٥ هزار نفر در بیمارستان‌ها بیانگر انجام خدمات جهادی تیم‌های عملیات ویژه اورژانس و درمان است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ اجتماعی محیط زیست حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیرحسین کولیوند با بیان این مطلب افزود: عدم وجود حتی یک بیماری واگیر حاکی از کنترل و نظارت در حوزه بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از دیگر اقدامات شبانهروزی تیم‌های ویژه اورژانس هوایی به اعزام ٢٥ نَفَر از افراد پرخطر که ٥ نَفَر خانم های باردار بودند اشاره کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور، حضور و استقرار بیمارستان‌های سیار با تمام امکانات و رضایت مردم از خدمات سلامت را نیز از دیگر ویژگی‌های خدمت رسانی ارزشمند اورژانس کشور در سیل اخیر برشمرد.

کولیوند همچنین افزود: عدم کمبود دارو و تجهیزات، ارسال دارو ، شیر خشک و وسائل بهداشتی در تمام مناطق و حضور جهادی در کمپ‌ها و محل‌های اسکان اضطراری و تلاش شبانه روزی عزیزان اورژانس باعث شد کمترین مصدوم و تلفات را داشته باشد.

وی در پایان گفت: اورژانس کشور با تمام توان در کنار مردم عزیز و سیل زده کشورمان است.

چند روایت از تلاش‌های معلمان و دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زدهفیلم/ چرا برخی اهالی پلدختر پیش از سیل خانه‌ها را تخلیه نکردند؟گرمای هوا نگرانی جدید در پلدختر؛ کولر هم به نیازمندی‌های سیل‌زدگان اضافه شدفیلم/ گزارش میدانی از اثرات سیل در گنبد کاووسفیلم/ انباشت زباله در پلدختر؛ ضرورت حضور بیشتر شهرداری‌ استان‌های معین در لرستانفیلم/ وضعیت نامناسب مدارس در پلدختر لرستانگزارش ویدئویی تسنیم/ حضور فعال موکب‌های اربعین در مناطق سیل‌زدهلرستان، تجلی اتحاد و همدلی مردم ایران؛ تقدیر سیل‌زدگان از نیروهای جهادی+فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,23,1392/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی