Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:17:31 GMT

چهارمین جلسه دادگاه شرکت پتروشیمی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۴۰۱

چهارمین جلسه دادگاه شرکت پتروشیمی آغاز شد

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر آن صبح امروز (شنبه) ۲۴ فروردین ماه در شعبه سوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در سومین جلسه دادگاه در روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه رضا حمزه‌لو متهم ردیف اول این پرونده و وکیل مدافعش به ارائه دفاعیات پرداختند و همچنین نماینده دادستان نیز مطالبی را در رابطه با کیفرخواست ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جلسه قبل قاضی مسعودی مقام خطاب به حمزه‌لو گفت که در جلسه بعدی باید در مورد نقش خانم مرجان شیخ الاسلامی در پرونده توضیحات کافی را  ارایه دهد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگاه انقلاب اسلامی تهران دادگاه مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مراحل قبلی، صندوق اعتباری هنر با ارسال پیامک، از ۱۳۵ نفر دیگر از هنرمندان واجد شرایط دعوت کرد تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده مسکن در شهرک هنرمندان پرند، به صندوق هنر مراجعه نمایند.   در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ طی سه مرحله از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن استان تهران برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت و براي ۷۰۰ نفر از آنها که به صندوق مراجعه نمودند پرونده مسکن تشکیل شده است.    در مرحله چهارم نیز از ۱۳۵ نفر از هنرمندان ساکن استان تهران با اولویت اعضای متأهل بالای ۴۰ سال (بدون فرزند) با ارسال پیامک برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت بعمل آمده است.   گفتنی است؛ طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن فراهم و ۵ هزار نفر بر اساس شاخص‌های وزارت راه واجد شرایط شناخته شدند. از این تعداد هزار و ۷۰۰ را هنرمندان ساکن استان تهران تشکیل می دهند که تاکنون برای ۱۰۳۵ نفر با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده است.   صندوق اعتباری هنر در تلاش است به موازات انجام وظایف تکلیفی، اقدامات نوینی برای ارائه خدمات و اعطای تسهیلات بیشتر به جامعه فرهنگ و هنر انجام دهد. این اقدام نیز با هدف تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر که همواره مورد تأکید دولت مردمی است انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد