Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@05:25:25 GMT

خدمت رسانی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۴۱۸

خدمت رسانی شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز  در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: بارش‌های شدید در اصفهان به خصوص در برخی استان‌ها حوادث تلخی را به وجود آورد که برای همدردی و کمک‌رسانی به آنها، شهرداری اصفهان از همان ابتدا نیرو‌ها و تجهیزات خود را به استان‌های لرستان و خوزستان اعزام کرد و تا حد امکان و توان خدمت‌رسانی خوبی در مناطق سیل‌زده انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از امروز تمام فرهنگسرا‌ها و ورزشگاه‌های شهرداری برای جمع آوری کمک‌های مردم به هموطنان مناطق سیل‌زده آماده شده است، تاکید کرد: شهرداری اصفهان با محوریت مردم و تشکل‌ها، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و برای مناطق سیل‌زده ارسال خواهد کرد و امیدوارم همه مردم با اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بتوانند به مردمی که اکنون در سیل گرفتار شدند، یاری‌رسانی کنند.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان همچنین برخی اقدامات و خدمات جدید را جایگزین جشن‌های «هفته فرهنگی اصفهان» که از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود جایگزین شد تا از این طریق شعار «همدردی برای ایران» و همکاری با مردم خوزستان، خرم آباد و سایر نقاط سیل‌زده را تحقق بخشیم.

نوروزی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان در نوروز ۹۸، خاطرنشان کرد: نوروز امسال شهرداری اصفهان با برنامه‌های متنوع، ایجاد فضا‌های بسیار زیبا در تمام مناطق شهر و ارایه خدمات خوب توانست علاوه بر فراهم کردن رضایت شهروندان، رضایت میهمانانی که به اصفهان سفر کرده بودند را نیز جلب کند.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای شهردار اصفهان درباره عملکرد این نهاد درایام نوروزو سیل اخیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان