Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:44:28 GMT

آجا همیشه حامی و پشتیبان سپاه پاسداران است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۴۶۰

آجا همیشه حامی و پشتیبان سپاه پاسداران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی درنشست خبری درجمع خبرنگاران  استان اظهار داشت : ارتش بعد از جنگ هشت ساله خود را به طور کامل در کنار ملت دید، افزود: در زلزله کرمانشاه و همچنین سیل‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور مشاهده کردیم که ارتش به خوبی نقش خود را ایفا کرد و توانست بخشی از آلام مردم را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال نسبت به بقیه کشورهای منطقه، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال، منشا افتخارات فراوانی در کشور بوده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ارتش و دیگر نیروهای مسلح، نقش بسیار موثری داشتند و همیشه پایبندی خود به نظام را در عمل نشان داده اند.

این مقام‌مسئول با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت آمریکا، خاطرنشان کرد:  این اقدام سخیف دولت امریکا، در واقع نشان دهنده استیصال و عجز دشمنان در رویارویی با جمهوری اسلامی بوده و نقش بی بدیل سپاه در منطقه برای آنها قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به اینکه 40 نفر از نیروهای ارتش استان در محل های مختلف سیل زده حضور دارند، اضافه کرد: نیروهای ارتش به همراه ادوات مهندسی ویژه، کادر پزشکی و... در مناطق سیل زده حاضر شدند و در حال کمک رسانی به سیل زدگان هستند.

امیر سرتیپ گل گلی افزود: هم اکنون ارتش در کنار سایر نیروها آمادگی خود را برای برقراری امنیت و اقتدار کشور اعلام می کند.

 

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان شمالی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت روز ارتش از سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی آغاز خواهد شد و در روز 29 فروردین با اجرای مراسم رژه ادامه خواهد داشت، برنامه های تدارک دیده شده را اینگونه اعلام کرد:برگزاری مراسم گرامیاشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی  در روز 21 فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صفایی بجنورد

برگزاری دومین یادواره شهید زرهرن در ساعت 15 روز ۲۲ فروردین در شیروان و اهدای کمک های خانواده شهید زرهرن به سیل زدگان جنوب غرب کشور

 برگزاری مسابقه دو و میدانی در روز 25 فروردین ساعت 9 صبح در محل پیست فرودگاه بجنورد

برگزاری مراسم رژه یگان های نیروهای مسلح در روز پنج شنبه 29 فروردین ساعت 8 صبح در مقابل مصلی بجنورد

- برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای بجنورد در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ساعت 15

 برگزاری همایش عمومی پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مردم در روز جمعه 30 فروردین ساعت ۶:۳۰ از جوار شهدای گمنام به مقصدبش قارداش از دیگر برنامه‌های ارتش استان است.

وی در پایان درخصوص وضعیت ارتش استان نیز گفت: تغییر ساختار ها برای نیروهای مسلح وجود دارد اما هیچ گاه تعطیل نخواهد شد.

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ خراسان شمالی سپاه پاسداران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود