Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:37:35 GMT

پرسپولیس در جمع ۵۰ تیم پر طرفدار جهان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۵۳۷

تاک اسپورت، میانگین حضور تماشاگران در پنج سال اخیر را مورد بررسی قرار داد تا پر تماشاگرترین تیم‌های فوتبال جهان را اعلام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سراسر جهان تیم‌هایی حضور دارند که هواداران زیادی را هر هفته به ورزشگاه‌ها می‌کشانند تا بازی‌های تیم‌های‌شان را از نزدیک تماشا کنند. برخی از تماشاگران چه در روزهای آفتابی یا بارانی تیم‌شان را رها نمی‌کنند و حضور گسترده‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مرکز آمار فوتبال اقدام به بررسی تماشاگران در بازی‌های خانگی خودشان کرده‌اند تا ۵۰ باشگاه پر طرفدار فوتبال جهان را اعلام کنند.

  تیم فوتبال پرسپولیس بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ با میانگین ۳۶.۲۵ تماشاگر به ازای هر بازی خانگی در رده چهل و نهم و بالاتر از تیم رئال بتیس قرار گرفته است. ۱۰ تیم پر تماشاگر جهان بر این اساس به شرح زیر هستند.   (این آمار مربوط به ۵ سال گذشته یعنی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ بوده است)   ۱. بورسیادورتموند (۸۰,۲۳۰ هزار نفر)   ۲. منچستریونایتد (۷۵,۲۱۸ هزار نفر)   ۳. بارسلونا (۷۴,۸۷۶ هزار نفر)   ۴. بایرن مونیخ (۷۳,۷۸۱ هزار نفر)   ۵. رئال مادرید (۶۹,۸۲۲ هزار نفر)   ۶- شالکه (۶۱,۳۲۸ هزار نفر)   ۷- آرسنال (۵۹,۷۹۳ هزار نفر)   ۸- هامبورگ (۵۲,۳۴۹ هزار نفر)   ۹- اشتوتگارت (۵۲,۰۱۲ هزار نفر)   ۱۰- آتلانتا یونایتد (۵۱,۵۴۷ هزار نفر)   در بین تیم‌های آسیایی گوانگژو اورگراند در رده ۲۶ جای گرفته است و در صدر تیم‌های آسیایی است. بیجینگ گوان و اوراواردز در رده‌های دوم و سوم هستند و پرسپولیس چهارم است.   منبع: ایسنا انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس