Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- فرماندار اسدآباد گفت:خسارت هاي ناشي از سيل اخير در اين شهرستان سه هزار و 74 ميليارد و 200 ميليون ريال در بخش کشاورزي، راه، مسکن و تاسيسات برآورد شد.

کريم حميدوند روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: خسارت هاي سيل در تمام روستاها و سطح شهر شناسايي شده و به ستاد بحران و نهادهاي مربوط براي رسيدگي اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در بخش کشاورزي به هشت هزار هکتار از زمين هاي زير کشت، 150 هکتار باغ ، 610 واحد دامي و 288 کندوي عسل آسيب رسيد و همچنين 280 دام سبک، 50 دام سنگين، 500 قطعه طيور بومي و هفت هزار قطعه ماهي تلف شدند.
فرماندار اسدآباد گفت: بارش هاي سيل آسا در اين شهرستان موجب تخريب 41 دهنه پل شد و در مجموع 104 ميليارد و 200 ميليون ريال به راه هاي اين شهرستان خسارت وارد شد.
حميدوند خاطرنشان کرد: خانه هاي روستايي نيز در اين بلاي طبيعي صدمه هاي بسياري ديد به طوريکه 274 واحد مسکوني نيازمند بازسازي، 647 واحد نياز به تعمير دارند که 31 مورد از اين تعداد تجاري هستند.
فرماندار اسدآباد افزود: تاسيسات زيربنايي برق ، آب و گاز شهرستان نيز متحمل 550 ميليارد ريال خسارت شده است.
حميدوند با بيان اينکه اسدآباد سومين شهر پر بارش استان در سال جاري گزارش شده است، گفت: بارش هاي اين منطقه حتي در کشور بي نظير بود به طوريکه تنها در ايستگاه سنجش موسي آباد 197 ميليمتر بارندگي ثبت شده که اين رقم نشان از حجم گسترده سيل و تخريب هاي ناشي از آن دارد.
اسدآباد با 110 هزار جمعيت در 45 کيلومتري همدان واقع شده و 99 روستا دارد.
7527/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی