Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش نویس طرح های مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را این هفته با حضور مسئولان ذیربط بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز دوشنبه خود پیش نویس طرح های مقابله با اقدامات خصمانه ایالت متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را رسیدگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه خود طرح تقویت جایگاه سپاه پاسداران در برابر آمریکا را که دو فوریت آن چهارشنبه گذشته به تصویب مجلس رسید، بررسی می کنند.
این طرح قرار است این هفته پس از بررسی در کمیسیون امنیت و سیاست خارجی در صحن مجلس رسیدگی شود.

**وزیران بهداشت و آموزش و پرورش و کار به کمسیون آموزش می روند
وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوال سه نماینده و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دیدار نوروزی و ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در سال 97 یکشنبه این هفته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابند.
همچنین اعضای این کمیسیون طرح حمایت از آسیب دیدگان از سیل و سوانح طبیعی و پیشگیری از مخاطرات طبیعی و طرح ممنوعیت تبلیغ کلاس های خصوصی، طرح مبارزه با تبعیض نژادی، تنفر قومی و مذهبی و طرح اعاده اموال نامشروع را عصر فردا بررسی می کنند.
همچنین قرار است وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه این هفته برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در سال 97 در این کمیسیون حضور یابد.

**وزیران اقتصاد، کار و صنعت به کمیسیون اقتصادی می رود
نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی راهکارهای رونق تولید بعدازظهر فردا با حضور رییس مجلس، وزیران امور اقتصادی و دارایی، کار، صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی برگزار می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی آخرین وضعیت اقتصادی کشور دوشنبه این هفته در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر دادگستری و رییس قوه قضاییه به کمیسیون حقوقی مجلس می روند
اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز عصر فردا با رییس قوه قضاییه دیدار می کنند.
همچنین وزیر دادگستری برای پاسخ به سوال پنج نماینده دوشنبه این هفته در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حضور می یابد.

**وزیر صنعت به کمیسیون صنایع می رود
طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی نیز یکشنبه آینده در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می شود.
همچنین جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر فردا در این کمیسیون برگزار می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوال چهار نماینده روز دوشنبه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور می یابد.
همچنین قرار است جلسه مشترک کمیسیون صنایع و کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی به همراه جمعی از وزیران با علی لاریجانی رییس مجلس در موضوع رونق تولید برگزار شود.
سیام*9121 *1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس كميسيون امنيت اقدامات آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد