Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از محیط بانان مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد با ۲ شکارچی متخلف برای شکار کل و بزهای دنا همکاری می‌کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محیط بان وظیفه‌ای جز صیانت و حفاظت از مناطق حفاظت شده ندارد اما این بار قضیه کامل برعکس شد تا جایی که محیط بان خود با شکارچیان همدست می‌شود و با آنان همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکایت دو محیط بان هم شیف در دنا جالب است جایی که یکی از آنان با شکارچیان هم‌ دست شده و دیگری دغدغه حیات وحش را دارد، محیط بان به همکارش شک کرده است و تصمیم می‌گیرد با یک نقشه به این شک پایان دهد.

محیط بان دغدغه مند به بهانه ناهار از دیگر همکارش خداحافظی می‌کند و در گوشه‌ای به انتظار می‌نشیند تا شکش را راست آزمایی کند، بعد از ساعتی سر و کله شکارچیان متخلف پیدا شده و صدای شلیک گلوله بلند می‌شود.

محیط بان متعهد متولیان امر را در جریان موضوع قرار می‌دهد تا در نهایت با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست شکارچیان و محیط بان به دام می‌افتند.

شکارچی متخلف بردسکنی به 270 ساعت خدمات عمومی محکوم شد

دستگیری محیط بان متخلف

سکانس پایانی این قصه غم انگیز دستگیری محیط بانی بود که شرافت کاری‌اش را با لاشه یک بز وحشی عوض کرد تا دیگر پشت میله‌های زندان به کارهای بد خود خوب فکر کند و درس عبرتی باشد برای دیگران.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا از دستگیری محیط بان متخلف خبر داد و گفت: فرد متخلف روانه زندان شده است.

ملک حسینی افزود: این محیط بان به دو شکارچی در شکار دو راس کل و بزوحشی در پارک ملی دنا کمک کرده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون