Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه الشرطه عراق اعلام کرد، ستاره جوان این باشگاه پیشنهادات باشگاه های بزرگ اروپایی را نپذیرفته و تاکید دارد که مایل است فعلا در یک کشور عربی فوتبال خودش را دنبال کند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالوهاب طائی رئیس باشگاه الشرطه درباره آخرین وضعیت انتقال مهند علی بازیکن 19 ساله این باشگاه گفت: مهند بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به همین دلیل پیشنهادات قابل توجهی در این مدت برای جذب او به دست ما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین پیشنهادات را از باشگاه‌های یوونتوس، منچستریونایتد، بنفیکا و آژاکس دریافت کردیم. خود ما هم مایل بودیم که مهند فوتبال خودش را در اروپا دنبال کند اما به دلیل شرایط سنی ترجیح می‌دهد فعلا در یک کشور عربی بازی کند.

وی افزود: به هر حال او متولد سال 2000 است، با این وجود حتی پیشنهاد کردیم در صورت پیوستن به یوونتوس در ماه‌های اول کنار او باشیم و نگذاریم در یک کشور جدید احساس غربت کند اما مهند تاکید دارد حاضر است در عراق بماند اما به لیگ‌های اروپایی نرود!

رئیس باشگاه الشرطه اضافه کرد: مهمترین پیشنهادات او در منطقه از سوی دو باشگاه العین امارات و الوکره قطر مطرح شده که مبالغ مالی موردنظر خودشان را هم اعلام کرده‌اند. حالا مهند باید یکی از این دو باشگاه را انتخاب کند. او معتقد است در این سن باید فعلا به یکی از لیگ‌های عربی منطقه برود و می‌تواند در سال‌های آتی به فوتبال اروپا فکر کند. به هر حال امیدواریم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

مدیر باشگاه الشرطه: توافقی با العین درباره مهند علی نداشتیم

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده