Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:44:35 GMT

فوتبال جهان| بازگشت کوادرادو به ترکیب یوونتوس پس از ۴ ماه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۱۲۸

فوتبال جهان| بازگشت کوادرادو به ترکیب یوونتوس پس از ۴ ماه

فوتبال جهان - بانوی پیر با ترکیبی متفاوت در دیداری که می‌تواند منجر به هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A شود به میدان خواهد رفت. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیانو آلگری سرمربی یوونتوس با توجه به بازی خانگی سه‌شنبه شب تیمش مقابل آژاکس آمستردام در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای بازی امروز (شنبه) بیانکونری مقابل اسپال در هفته سی‌و‌دوم سری A از ترکیبی متفاوت استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای این بازی به تعدادی از مهره‌های اصلی تیمش از جمله کریستیانو رونالدو و جورجو کیلینی استراحت داده است اما در نظر دارد که به خوان کوادرادو، بال کلمبیایی‌اش میدان بدهد. او از ماه دسامبر برای بیانکونری بازی نکرده بود.

در حالی که 7هفته دیگر به پایان فصل مانده است، یوونتوس از مصاف خود با اسپانیا تنها یک امتیاز می‌خواهد تا هشتمین قهرمانی متوالی‌اش را قطعی کند و به همین دلیل آلگری قصد ندارد روی ستاره‌‌های خود فشار بیاورد. تصمیم او خبر خوبی برای فابیو کوالیارلا  مهاجم سامپدوریا و کرشتوف پیونتک مهاجم میلان، دو پیشتاز کورس کسب عنوان آقای گل این فصل سری A است چرا که فرصت نزدیک شدن به آنها را از رونالدو می‌گیرد.

لیگ قهرمانان اروپا|بارسلونا با پیروزی در اولدترافورد به صعود نزدیک شد/ یوونتوس با تساوی از زمین آژاکس به خانه بازگشت

در حال حاضر در فهرست بازیکنان یوونتوس، جورجو کیه‌لینی مصدوم و در حال ریکاوری است. داگلاس کاستا هم در بازی رفت مقابل آژاکس آسیب دید اما بعید به نظر می‌رسد که این مصدومیت مانع از حضور او در بازی برگشت شود. امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس هم به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک خانه‌نشین است. در همین حال آلگری برای بازی امروز دانیله روگانی، میرالم پیانیچ، بلیز متویدی و ماریو مانژوکیچ را هم در فهرست قرار نداده و به جای آنها از 5 بازیکن تیم زیر 23 سال‌های باشگاه استفاده دعوت کرده است.

فهرست بازیکن یوونتوس برای بازی مقابل اسپال به شرح زیر است: شزنی، پرین، پینسولیو، دشیلیو، الکس ساندرو، بارتزالی، بونوچی، کانسلو، اسپیناتزولا، کوکولو، گوتزی، خدیرا، بنتانکور، کاستانوس، نیکولوسی کاویلیا، دیبالا، کوادرادو، کین، برناردسکی و ماویدیدی.

یوونتوس امروز(شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران میهمان اسپال است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم