Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@14:31:30 GMT

سيلاب 380 ميليارد ريال به جاده هاي دزفول خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۲۶۵

سيلاب 380 ميليارد ريال به جاده هاي دزفول خسارت زد

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان دزفول گفت: بارندگي شديد و سيلاب فروردين ماه 380 ميليارد ريال به جاده هاي شهرستان دزفول خسارت زد.

منصور نظريان سياهپوش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: کل جاده هاي شهرستان دزفول يکهزار و 100 کيلومتر هستند که بارندگي شديد و سيلاب به جاده هايي نظير جاده دسترسي به دهستان احمدفداله، سردشت، حمزه، شوش، شوشتر و ديگر مناطق خسارت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از بازگشايي مسير دسترسي به جاده دهستان احمدفداله دزفول خبر داد و گفت: راه دسترسي به دهستان احمدفداله و دره کايد بخش شهيون دزفول با 140 کيلومتر طول بر اثر بارندگي شديد و سيلاب فروردين ماه مسدود شد.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي دزفول افزود: 30 دستگاه ابنيه فني و 40 کيلومتر از اين جاده به دليل آب شستگي تخريب شد و بيش از 60 ميليارد ريال خسارت ديد.
وي اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي نيروهاي راهداري مسير جاده احمدفداله و دره کايد دزفول پس از 2 هفته بازگشايي و تردد در آن امکان پذير شد.
سيلاب فروردين ماه 98 خسارت هاي زيادي به زيرساخت هاي شهرستان دزفول وارد کرد.
7278/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده دسترسی لاویج و انسداد محور سنگ تراشان

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از تخریب جاده دسترسی به لاویج چمستان براثر بارندگی‌های شب و روز گذشته خبر داد و گفت: بارندگی‌ها و بالاآمدن آب مسیل‌ها سبب تخریب محور دسترسی به لاویج، روستای واز و وازتنگه شده است.

وی گفت: این محور در سیلاب گذشته نیز دچار آسیب شده بود و با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

وی ادامه داد: در محور سنگ تراشان ساری - کیاسر نیز شاهد انسداد محور و ترافیک هستیم که تلاش برای بازگشایی محور ادامه دارد.

محمدی تصریح کرد: در محور نشل آمل نیز محور دچار انسداد است که راهداران مشغول بازگشایی مسیر هستند.

به گزارش مهر، هواشناسی مازندران بیشترین میزان بارندگی ثبت شده طی روز گذشته را ۹۱ میلی متر در نور و ۵۹ میلی متر در رامسر اعلام کرد. سامانه ناپایدار بارشی تا عصر امروز در مازندران مستقر است.

کد خبر 6101140

دیگر خبرها

  • سیلاب به پنج شهر در خراسان رضوی خسارت زد
  • تخریب جاده دسترسی لاویج و انسداد محور سنگ تراشان
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد