Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:43:04 GMT

تکذیب خبر تعطیلی دانشگاه آزاد اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۲۸۱

تکذیب خبر تعطیلی دانشگاه آزاد اهواز

با اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، این واحد دانشگاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل نبوده و براساس اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های برخی مناطق خوزستان تا روز دوشنبه، ۲۶ فروردین ماه این دانشگاه نیز تا این تاریخ تعطیل است.

با توجه به اطلاعیه استانداری خوزستان درخصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های برخی مناطق خوزستان تا روز دوشنبه، ۲۶ فروردین ماه، این واحد دانشگاهی تا ۲۶ فروردین تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه استانداری خوزستان مدارس و دانشگاه‌های اهواز، شوش، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و شعیبیه، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، تا ۲۶ فروردین ماه ۹۸ تعطیل خواهند بود.

پیش از این اخباری درخصوص "تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تا اطلاع ثانوی" به دلیل وقوع سیلاب در فضای مجازی منتشر شده بود که روابط عمومی این دانشگاه این اخبار را تکذیب کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهر هندیجان در وضعیت قرمز و اهواز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم و شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۴، حفاری ۹۸، نیوساید ۱۱۳، پادادشهر ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 750690

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست