Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@10:32:19 GMT

حضور سايپا در نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۴۳۳

حضور سايپا در نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست

پول‌نیوز - گروه خودروسازي سايپا در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللی محيط‌زيست ايران حضور دارد.
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در اين نمايشگاه كه از روز شنبه افتتاح مي‌شود علاوه بر گروه خودروسازي سايپا، واحدهای صنعتی، خدماتي، وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي، شهرداري‌ها، بانك‌ها، مجموعه‌هاي توليدي، صنعتي و خدماتي، مراكز آموزشي، علمي، تحقيقاتي، شركت‌هاي دانش‌بنيان، استارت‌آپ‌ها، سازمان‌هاي مردم‌نهاد داخلي و نمايندگان برخي كشورهاي خارجي و سازمان‌هاي بين‌المللي حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حضور سایپا در اين نمايشگاه در سالي كه"رونق توليد" نام گرفته مي‌تواند اهميت و جايگاه موضوع محيط زيست و توسعه پايدار در تداوم و رونق توليد را مورد توجه و تأكيد بيشتر قرار دهد.

گروه خودروسازي سايپا ۱۴ شرکت خود شامل: سايپا، پارس‌خودرو، سايپاسيتروئن، بن‌رو، زامياد، سايپاديزل، مگاموتور، سايپايدك، مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو، سايپاپرس، ماليبل، پلاسكوكار، رادياتور ايران، طيف و شركت فرهنگي ورزشي سايپا که فعالیتهای مرتبط با محیط زیست دارند را در سالن خليج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورده که در حوزه های قطعه‌سازی، تحقيقاتي و پژوهشي، خدماتي و فرهنگي فعالیت دارند.

معرفي آخرين برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهاي محيط زيستي در زمينه تولید پاک، كنترل آلاينده‌هاي محيط زيستي، مصرف بهينه منابع و انرژي، مديريت پسماند در صنایع خودرویی، جايگزيني مواد و توسعه فن‌آوري‌هاي سازگار با محيط زيست در حوزه فرايند و محصول صنعت خودرو، مسئوليت‌پذيري اجتماعي در حوزه محیط زیست و نيز برنامه‌هاي آتي اين گروه در راستاي اجراي برنامه "مديريت سبز سايپا ۱۴۰۴" به مخاطبان و بازديدكنندگان، مهم‌ترين هدف اين مجموعه در نمايشگاه است.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست از ۲۴ تا ۲۷ فروردين‌ماه برگزار خواهد شد و غرفه گروه خودروسازي سايپا در طبقه همكف سالن خليج فارس از ساعت 10 صبح تا 18 پذيراي بازديدكنندگان محترم خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محیط زیست نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل