Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@20:40:11 GMT

امروز؛ آخرین مهلت پرداخت عوارض آزادراه‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۴۷۶

امروز؛ آخرین مهلت پرداخت عوارض آزادراه‌هاست

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حسین میرشفیع با اشاره به این‌که از بامداد ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۹۷ عوارض چهار آزادراه تهران – ساوه، قزوین – زنجان، کرج – قزوین، تهران – قم الکترونیکی شد، گفت: روش پرداخت عوارض در این چهار آزادراه از ۲۸ اسفندماه سال گذشته به صورت الکترونیکی درآمد تا پلاک خودرو توسط دوربین‌های مربوطه خوانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا ۲۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، به مالکان خودرو فرصت داده‌ایم تا عوارض الکترونیکی این چهار آزادراه را پرداخت نمایند و در صورتی که نسبت به این مساله اقدام نکنند به میزان ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گفته میرشفیع، برای افرادی که با چنین نرم‌افزارهایی آشنایی ندارند دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) در مجتمع‌های خدماتی در نظر گرفته شده تا از این طریق عوارض خود را پرداخت کنند. این در حالی است که دستگاه‌های مربوطه در محل عوارضی‌ها استقرار نیافته تا از این طریق ترافیکی در محل عوارضی‌ها ایجاد نشود.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در مورد این‌که اگر شماره تلفن مالک خودرویی در سامانه پلیس ثبت و یا بروز نشده باشد چگونه از استعلام بدهی عوارض خود مطلع می‌شود، گفت: در اپلیکیشن‌های مربوطه استعلام بدهی برای صاحبان خودرو وجود دارد و از طریق شماره پلاک خودروی خود می‌توانند بدهی‌شان را استعلام و پرداخت کنند و علاوه بر این کیف پول خود را شارژ نمایند.

وی تاکید کرد که پس از تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ مهلت پرداخت الکترونیکی عوارض ۴۸ ساعته خواهد بود و مالکان خودرو از هر آزادراهی که عبور می‌کنند با ظرف این مدت عوارض‌شان را پرداخت کنند و در غیر این صورت مشمول جریمه ۳۰ هزار تومانی خواهند شد.

به گفته معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کلیه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت AANIRO.IR نسبت به چگونگی پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها کسب اطلاع کنند. علاوه بر این از این پس برای پرداخت عوارض آزادراه‌ها نیاز به خرید تگ از بانک مسکن نیست و با توجه به روش‌های اعلامی کلیه صاحبان خودرو می‌توانند عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها را پرداخت کنند.

با توجه به آغاز به کار چهار سامانه دریافت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها از بامداد ۲۸ اسفندماه سال جاری جهت اخذ مبالغ مربوط که شامل آزادراه‌های تهران–ساوه، قزوین–زنجان، کرج–قزوین و تهران–قم می‌شود صاحبان خودرو می‌توانند از طریق اپلیکیشن های تاپ، کیپاد، اوتول یار، سایت nspay.ir و بانک پارسیان و دستگاه‌های پوز پاسارگاد محدوده آزادراه‌ها عوارض خود را پرداخت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول حمل و نقل شماره تلفن قم معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • اعلام آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد