Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال می گوید بازی مقابل سپاهان 6 امتیازی بود که استقلال در آن به پیروزی رسید و با این نتیجه می‌تواند امیدوار بود که این تیم باز هم مدعی قهرمانی در لیگ باشد.

طرفداری - مهدی امیر آبادی، در خصوص برتری 0-1 استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت:

من قبل از بازی آسیایی گفته بودم که اگر استقلال الهلال را شکست دهد می‌تواند به لیگ هم برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا تیم از جان ودل مایه گذاشت و بازیکنان استقلال خیلی زحمت کشیدند.

به نقل از فارس، وی افزود:

با وجودی که استقلال بعد از بازی با الهلال خسته بود و چندین سفر را پیش رو داشت ولی انصافا بازیکنان در همه پست ها خوب کار کردند و پاتوسی هم زحمات کل تیم را به گل تبدیل کرد.

مدافع سابق استقلال در خصوص انتقاداتی که هواداران بعد از دربی از این تیم کردند گفت:

هوادار استقلال دوست دارد تیمش در دربی برنده باشد ولی بعضی مواقع نمی‌شود تیم ببرد. خوبی کار اینجا بود که تیم خیلی زود جمع شد و دیدید که تراکتورسازی هم باخت و استقلال هم این شانس را پیدا کرد که به جمع مدعیان برگردد.

وی ادامه داد:

وقتی یک تیم می‌بازد برای همه است حتی تدارکات تیم و وقتی می‌بازد باز هم متعلق به همه است.حتی مدد جباری هم در این پیروزی های اخیر سهم دارد. 

کاپیتان سابق استقلال با انتقاد از رفتارهای برخی از هواداران بعد از دربی گفت:

این تیم همان تیمی است که در نیم فصل همه تیم ها را برده و فقط در یکی دو بازی نوسان داشته که متاسفانه دربی یکی از آن ها بود.در این چند روز بعد از دربی همه چیز را دیدم و شنیدم، شعارها علیه اسماعیلی و به خصوص رحمتی اصلا کار قشنگی نبود.مگر این بازیکنان برای استقلال زحمت نکشیدند؟ مگر اسماعیلی در همان دربی معروف گل به آن قشنگی نزد؟مگر رحمتی در همین سالهای اخیر بهترین بازی ها را برای استقلال انجام نداده؟

وی ادامه داد:

سر دادن شعارها علیه بازیکنان که عملکرد آنها در بازی بعد ممکن است عالی باشد عین نامردی است، با یک بازی برد و باخت نباید علیه بازیکنان این همه هجمه وارد کرد. من خودم سالها بازیکن این تیم بوده ام و روزهای سخت و خوبی را تجربه کردم اما اینگونه رفتارها علیه بازیکنان نه در شان بازیکنان است و نه در شان هواداران استقلال، به نظرم این رفتارها بعد از دربی اصلا جالب نبود.ما خودمان هم در بین مردم هستیم و وقتی تیم می‌برد شرایط را می‌بینیم و وقتی می‌بازد باز هم می‌فهمیم چقدر آنها ناراحت هستند اما تماشاگر عاشق و واقعی نباید با یک باخت و دو باخت تیمش را زیر سوال ببرد.

امیر آبادی در خصوص اینکه آیا با برد استقلال مقابل سپاهان تیم شفر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر گفت:

اگر استقلال با همین روند پیش برود مطمئن باشید برای همه تیم ها خطرناک است،البته من معتقدم برد استقلال مقابل سپاهان 6 امتیازی بود ولی پیشنهادم به بازیکنان استقلال این است که فکر کنند چند بازی پیش رو برای آنها حکم فینال جام حذفی را دارد و با این دید وارد بازی ها شوند تا در پایان فصل بتوانند دل مردم را شاد کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا درویش بعد از تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان در لیگی برتر فوتبال، تاکید کرد: باید از بازیکنان تیم خود و هواداران که یار دوازدهم ما هستند تشکر کنم. در این بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته‌های خود دست یابیم و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

به نقل از ایرنا وی ادامه داد: روزی کشورهای عربی را برای تمارض به آسیب دیدگی و مصدویت‌های شبیه‌سازی شده مورد انتقاد قرار می‌دادیم اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بازی بالغ بر ۲۰ بار بازی را متوقف کردند که این کار اخلاقی نیست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از آن سوی میدان کاپیتان ما هم دچار اشتباه شد و یک بازیکن باتجربه مثل عالیشاه نباید اخراج می‌شد. به هر حال قسمت نبود این بازی را ببریم و باید در هفته‌های آتی جبران کنیم.

درویش در واکنش به سئوال خبرنگاران در خصوص اینکه چرا هواداران سپاهان، بانوان هوادار در جایگاه پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند، افزود: توهین در همه جای دنیا محکوم است اما باید پرسید چه قدرتی پشت سپاهان است که وقتی میهمان هستند اینگونه به تیم و هواداران میزبان توهین می‌کنند؟ ضمن اینکه اولین نارنجکی که پرتاب شد هم از سوی هواداران سپاهان بود.

وی در مورد مطالب مطرح شده در خصوص قرارداد پرسپولیس با اسمار و مشکلات مالی تیم، تاکید کرد: تمام حرف‌هایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود از واقعیت به دور بوده و شایعه است. ما از او برنامه خواستیم و گفت به دلیل مشغله ذهنی بعد از بازی با سپاهان در این خصوص اقدام می‌کند. در همین ۵ هفته اخیر همه از ما در مورد قرارداد بازیکنان سئوال می‌پرسند اما چرا در این مورد با سایر باشگاه‌ها کاری ندارند؟

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس همیشه به این نام شناخته می‌شده و بازهم پرسپولیس خواهد بود، اولویت مالکان جدید این است که بدهی را پرداخت و شرایط خوبی برای تیم مهیا کنند. بانک شهر همیشه به ما کمک کرده و در آن زمان هم که مالک نبودند کنار نام پرسپولیس و باشگاه حضوری همیشگی داشتند، الان که مالک هستند شرایط بدون شک بهتر خواهد شد.

درویش در مورد قرارداد یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پیشین این تیم و پرداخت نشدن مطالباتش، گفت: قرارداد یحیی مشکلی ندارد اما عده‌ای دلال فضا را آلوده می‌کنند. قسط قبلی آماده بود اما با توجه به اینکه برای مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌هایی را می‌دادیم از او رخصت گرفتیم و مشکلی نیست.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901918

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند