Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حاشیه پویش حمایت از مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان سازمان محیط زیست برای ارسال به مناطق سیل زده انجام شد.

به گزارش ایسنا، ژیلا مهدی آقایی ضمن ابزار تاسف از حادثه دلخراش سیل گفت: بعد از اینکه سیل به سه استان کشور خساراتی وارد کرد کمیته زنان و خانواده برای رفاه حال خانواده‌های آسیب‌دیده، حمایت از آن‌ها را به دو بخش تقسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بخش اول دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی همکاران و دیگر علاقه‌مندان به محیط زیست از سراسر کشور است و بعد از اتمام جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی این کمک‌ها در هفته آینده به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود و هر کسی که تمایل به حضور در مناطق را دارد می‌تواند با این تیم اعزام شود.

آقایی درباره وظیفه تیم اعزامی به نقاط سیل زده تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که ابتدا وضعیت معیشتی مردم سامان یابد سپس به معضلات محیط زیستی بپردازیم تا با پیشگیری‌های هوشمندانه شاهد وقوع  اتفاقات ناگوار نباشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درباره بخش دوم امدادرسانی به مردم گفت: ما تا پایان این بحران در کنار مردم هستیم و با انجمن‌های مردم نهاد مناطق مذاکراتی انجام شده تا خدمت رسانی در این مناطق به بهترین شکل محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی موضوع محیط زیست در جامعه گفت: مردم باید از جنبه‌های شرعی به موضوع محیط زیست به ویژه حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: محیط زیست به عنوان یک مسأله جهانی باید مورد توجه جدی مسئولان کشورمان قرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه همه انسانها برای حفظ امنیت و سلامت خودشان باید مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، افزود: آگاهی بخشی و فرهنگسازی در این رابطه باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در آموزه‌های دینی و قانون اساسی، گفت: تاکنون آنگونه که باید و شاید نسبت به مسأله محیط زیست فرهنگسازی نشده است.

وی بر ضرورت آشنا کردن کودکان با مسأله محیط زیست تأکید کرد و افزود: بر اساس عقل و شرع، حفظ و تقویت منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی برای نسل‌های آینده ضرورت دارد. 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه مسأله محیط زیست باید هرچه بیشتر از نظر فقهی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: قطعا مردم باید از جنبه‌های شرعی این موضوع به ویژه مسأله حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله