Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ویژه‌برنامه هفته هنر انقلاب مراسم تجلیل از چهره‌های شاخص هنر انقلابی استان قم، امروز، 24 فروردین‌ماه، ساعت 18 در این استان برگزار می‌شود.
این برنامه همراه با تجلیل از گروه هم‌آوایی‌ «انوارالهدی‌ استان قم» است که به عنوان چهره شاخص هنرانقلابی قم در بخش موسیقی انجام می‌شود.

این مراسم همراه با تجلیل از آثار تجسمی، ادبی، عکس و فیلم، خوشنویسی و موسیقی است که با رویکرد توجه به رونق تولید و اهتمام به عملیاتی کردن گام دوم انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این مراسم در تالار بزرگ شهر قم در خیابان خاک‌فرج، میدان شهید نواب به همت شهرداری استان قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان و دیگر دستگاه‌های همکار برگزار می‌شود.
انتهای یپام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین