Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:53:33 GMT

با اعلام رسمی سعادتمند؛ شفر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۶۳۱۸

با اعلام رسمی سعادتمند؛ شفر ماندنی شد

با نظر مثبت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال وینفرد شفر فصل آینده هم سرمربی تیم استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، البته شفر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگر باشگاه به دنبال تعیین مربی جدیدی برای تیم باشد باید غرامت دستمزد این مربی آلمانی را پرداخت کند که رقم سنگینی است. با این حال گفته می شد در پی کسب نتایج ضعیف تیم و از دست دادن شانس قهرمانی باشگاه استقلال در پی توافق با شفر بود تا در پایان فصل دست به جذب مربی جدیدی بزند که مصاحبه سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بر این خبرها خط بطلان کشید و به وضوح باید گفت مربی فصل آینده استقلال نیز شفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام اینکه باشگاه به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانی که مد نظر شفر هستند، می باشد در مورد آینده شفر می گوید: این مربی یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و از سویی باید بگویم نظر اعضای هیات مدیره در مورد ادامه حضور وی در استقلال مثبت است.

 

گفتنی است شفر با پیروزی در دو بازی اخیر تیم درلیگ قهرمانان آسیا و هم چنین لیگ برتر نشان داد می تواند استقلال را به تیم خوبی تبدیل کند. البته شفر پیش ازاین هم به اعضای هیات مدیره گفته بود با بازیکنانی که در ابتدای فصل از دست داد کار سختی را برای ساختن یک تیم ایده آل پیش رو خواهد داشت و آنها باید به او فرصت بدهند. شفر بعد از بازی با سپاهان از مدیر عامل باشگاه استقلال خواست هر چه سریعترقرارداد بازیکنانی که برای فصل بعد مد نظر او هستند، تمدید کند. شفر نوید قهرمانی در فصل آینده را به اعضای هیات مدیره داده است.

احمد سعادتمند وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد سعادتمند وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد