Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی منچستریونایتد آماده است تا در راستای اهداف باشگاه، عده‌ای را از تیمش کنار بگذارد.

طرفداری- اوله گونار سولسشر به بازیکنان منچستریونایتد هشدار داده است که جهت بنا کردن تیمی که قادر با رقابت با منچسترسیتی و لیورپول باشد، دست به تغییرات «بی رحمانه‌ای» خواهد زد.

به گزارش ESPN، طرفداران منچستریونایتد برای فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و تغییراتی که سولسشر در کادر بازیکنان ایجاد خواهد کرد، لحظه شماری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سرمربی تیم متعهد شده است که با کسی مدارا نکند. 

آماده‌ترین‌ها یا بهترین‌ها نجات خواهند یافت. ما باید اینقدر بی رحم باشیم. به بازیکنانی نیاز داریم که قادر باشند تا ما را به جلو پیش ببرند. این یعنی فرهنگ درون رختکن و کارهایی که به صورت روزمره انجام می‌دهیم، باید بار دیگر ما را قادر به رقابت کنند. در حال حاضر لیورپول و سیتی با اختلاف جلو هستند. ما مقابل بارسلونایی بازی کردیم که استانداردها را در فوتبال اروپا تعیین می‌کند. در توهم به سر نمی‌بریم و باید سختکوشی به خرج دهیم. من، مایک فیلان و باشگاه هم باید تصمیمات سختی بگیریم.

آنتونیو والنسیا پس از ۱۰ سال حضور در منچستریونایتد، از این تیم جدا خواهد شد. آندر هررا در آستانه انتقالی آزاد به پاری سن ژرمن قرار دارد و با وجود ارائه پیشنهادی یک ساله برای تمدید قرارداد، وضعیت خوان ماتا هم مشخص نیست. متئو دارمیان، مارکوس روخو، اریک بایی و الکسیس سانچز دیگر نفراتی هستند که صحبت‌هایی در مورد خروج آن‌ها در تابستان مطرح شده است. انتظار می‌رود بودجه‌ای بالغ‌ بر ۲۰۰ میلیون پوند جهت خرید مدافع میانی، مدافع کناری، مهاجم و دست کم یک هافبک در اختیار سولسشر قرار داده شود. بازیکنان تیم یک ماه دیگر فرصت دارند تا توانایی‌های خود را به این سرمربی ۴۶ ساله اثبات کنند. سولسشر می‌گوید در برهه‌ای که تیمش طی پنج بازی متحمل چهار شکست شد، شناخت زیادی از بازیکنانش کسب کرده است.

در اینجا از استاندارد مشخصی برخوردار هستیم. حالا چالش بیشتری برای نتیجه گیری و داشتن عملکردی خوب پیش رو داریم. ما بازیکنانی می‌خواهیم که بگویند: «می‌خواهم عضوی از این تیم باشم». چند روز قبل دیدید که فرد و (اسکات) مک تومینای کنترل کار را به دست گرفتند. این انتظاری است که از همه بازیکنان داریم. وقتی ۵-۰ برنده شوید، یا ۳-۰ از حریف پیش باشید و یا پنج بازی پشت سر هم را با برد سپری کنید، کار آسانی دارید. فوتبالیست بودن آسان است ولی این آسانی برای همیشه ماندنی نیست. شما دوران سخت‌تری را تجربه خواهید کرد. در این روند شکست خواهید خورد و شخصیت واقعی‌تان نمایان خواهد شد. 

با وجود شایعاتی در مورد علاقه رئال مادرید به پل پوگبا، سولسشر بار دیگر تاکید کرد که تمرکز این هافبک فرانسوی روی یونایتد قرار دارد. قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۲ معتبر خواهد بود.

شاید جنبشی وجود داشته باشد، شاید جو رسانه‌ای در کار باشد، ما که نمی‌دانیم چه چیزی در کار است ولی پل همیشه در گفتگو با من مثبت بوده است. وقتی با او حرف می‌زنم، متوجه تغییری در او نمی‌شوم. او روی ارائه عملکرد مناسب تمرکز کرده است و بازیکنی است که (به تیمش) افتخار می‌کند. او همیشه بهترین تلاشش را انجام می‌دهد.

 پس از روی کار آمدن سولسشر در ماه دسامبر، پوگبا طی ۱۲ بازی ۱۰ بار گلزنی کرد. با وجود این که او در هشت بازی اخیر موفق به تکرار این کار نشده است، سولسشر از عملکرد یار شماره ۶ تیمش به ویژه مقابل بارسلونا رضایت دارد.

ما بیشتر در مورد فرد و (اسکات) مک تومینای حرف زدیم ولی به نظرم پل بازیکنی بود که به ویژه در نیمه اول به تیم آرامش داد. در دقایق پایانی شلخته بودیم ولی تلاشی که او به خرج داد بسیار بسیار زیاد بود. او در چند بازی تفاوت‌ها را برای ما رقم زده است و روملو (لوکاکو) و مارکوس (رشفورد) هم همین کار را کرده‌اند. بازیکنان مختلفی در برهه‌های مختلفی تاثیر گذار ظاهر شدند. ماجرا تنها در مورد یک بازیکن یا پل نیست. او بالاترین مشارکت جسمانی خود را در بازی چهارشنبه شب داشت؛ پل تا به حال در لباس منچستریونایتد تا این حد ندویده بود. عالی بود. او تلاش و نگرش لازم را با خود به همراه دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد