Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:09:15 GMT

مردم تهران برای کمک به خوزستان بسیج شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۶۷۳۲

به گزارش ایلنا، شهردار تهران صبح امروز پس از ورود به اهواز با حضور در منطقه سیل زده کوت سید نعیم در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران معین استان خورستان است و ما نیروها و تجهیزاتمان را در دشت آزادگان برای کمک به مناطق سیل زده مستقر کرده‌ایم.

پیروز حناچی تاکید کرد: تمام تلاش ما سرازیر کردن کمک‌های مردمی و تجهیزات مورد نیاز به روستاهای مستقر در دشت آزادگان مانند کوت سیدنعیم، سید بستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است. شهرداری تهران ماشین آلات، تجهیرات فنی و کمک‌های مردمی را به منطقه ارسال کرده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه مردم سیدنعیم با احداث سیل بندها در موقعیت مناسب با ارزش‌ترین خدمت را به منطقه کردند، افزود: احداث این سیل بندها باعث شده، ورود آب به دشت‌های پایین دست متوقف شود.

حناچی با بیان این مطلب که دشت آزادگان همواره با بحران سیل سر و کار داشته و در سال‌های ۵۸ و ۴۷ و سال‌های جنگ شاهد سیل‌های گسترده در این منطقه بودیم، گفت: درحال حاضر تلاش ما این است که با کمک مردم همیشه همراه منطقه سیل بندها را تثبیت کنیم، اما سیل موضوعی است که باید با تلاش همه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای همیشه حل شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در تهران همه برای کمک به مردم اهواز بسیج شدند، شهرداری تهران هم با اعزام نیروهای مهندسی، پشتیبانی، خدماتی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات فنی به این کمک‌ها پیوسته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار تهران کوت سید نعیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران