Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صادر شدن رای بدوی پرونده تقلید صدای حسن روحانی توسط حسین فریدون، اظهار کرد: در دوره مجلس نهم خبری به دست ما رسید مبنی بر اینکه آقای حسین فریدون صدای رئیس جمهور کشورمان حسن روحانی را  تقلید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وی ابتدا این تقلید صدا را در تماس با اداره گمرک برای ترخیص کالا‌های غیر مجاز انجام داده بود و گفته بود که چرا جلوی ترخیص این کالا‌ها گرفته شده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: وی همچنین در تماس دیگری با الهام امین‌زاده که در زمان دولت یازدهم معاون حقوقی ریاست جمهوری بود با صدای آقای روحانی به او گفت که سفری که به شما گفتم بروید، فعلا کنسل است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات واصله به مقامات عالی رتبه کشوری مشخص شد که وی چندین بار دست به تقلید صدا زده است که در نتیجه این موضوع سریعا به روحانی ابلاغ شد تا جلوی این اقدامات برادر خود را بگیرد.

نماینده مشهد و کلات تصریح کرد: اینکه ما تذکر کتبی محرمانه برای رئیس جمهور بفرستیم و آقای رئیس جمهور هم بگوید، بله، باشه و فلان و ما جلوی این کار را می‌گیریم فایده‌ای ندارد. چراکه ما وظیفه داریم به عملکرد مسئولان نظارت کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه طبیعتا هیچ مجرمی خود را مجرم نمی‌داند، خاطر نشان کرد: بنده به خبرگزاری دانشجو این مسائل را ارجاع دادم و بعد از انتشار خبر، حسین فریدون از بنده و خبرگزاری مذکور شکایت کرد که از آن زمان تا کنون بررسی این پرونده به طول انجامیده است.

کریمی قدوسی افزود: دادسرا در آخرین جلسه بررسی این پرونده حکم منع تعقیب صادر کرد که البته وکیل حسین فریدون از این حکم دادسرا شکایت کرد که البته با حکم دادگاه بنده و خبرگزاری مذکور تبرئه شدیم که رای خوب و قاطعی بود.

وی بیان کرد: دادگاه بررسی درخواست وکیل آقای فریدون اخیرا با حضور هیات منصفه مطبوعات برگزار شد که بنده در دادگاه حضور یافته و سند‌ها و مدارک خود را ارائه کردم و گفتم که به عنوان نماینده ملت کاری با حسین فریدون ندارم، بلکه با دستیار ویژه رئیس جمهور که اختیارات دارد کار دارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: وزارت‌های امور خارجه و اطلاعات ملزمند که چنین اطلاعاتی را برای ما نمایندگان بفرستند، در کمیسیون امنیت ملی این آرشیو اخبار وجود دارد، همچنین نوار تقلید صدای حسین فریدون و سایر مدارک تخلفات وی در قوه قضاییه وجود دارد.

کریمی قدوسی در پایان تاکید کرد: بنده حکم نهایی و صادر شده را ندیده‌ام اما اگر حکم بر تبرئه بنده داده شده باشد، یعنی جرم واقع شده، تقلید صدا که خود جرم است و تقلید صدای رئیس جمهور هم جرم بزرگی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمایندگان مجلس حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت

هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امشب (شنبه شب) وارد نوار غزه شد و با فرماندهان ارشد میدانی موجود در منطقه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل برای بررسی اوضاع جنگ وارد نوار غزه شده است.

براساس این گزارش، او در این بازدید با یارون وینکلمن فرمانده منطقه جنوبی و باراک حیرام فرمانده لشکر 99 حاضر در گذرگاه میانی نوار غزه دیدار و گفتگو کرد.

آحارانوت به نقل از هالیوی ادعا کرد، ارتش اسرائیل دو هفته مهمی را از یادواره هولوکاست تا روز تاسیس (رژیم صهیونیستی) پشت سر گذاشته و در این بین تلاش خواهد کرد تا ارتش حداقل تلفات را در عملیات نظامی خود داشته باشد.

این بازدید در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌ها از صبح امروز در رابطه با به دست آمدن پیشرفت قابل توجهی در زمینه توافق مبادله اسرا سخن به میان آورده بودند، این اطلاعات حکایت از آن داشت که حماس در مقابل تعهد آمریکا به پایان جنگ و تبدل شدن آتش بس موقت به دائم، حاضر به پذیرش توافق پیشنهادی مصر در رابطه با مبادله اسرا شده است.

اما ساعاتی بعد از اعلام این خبر رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه اسرائیلی خبر دادند، اسرائیل همچنان بر حمله به رفح پافشاری کرده و چه توافق مبادله انجام شود و چه انجام نشود، این تهاجم صورت خواهد گرفت.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلشلیک 30 موشک حزب‌الله به پایگاه میرون ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد