Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:59:02 GMT

تهدید سیل برای شهر کرمان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۲۳۸

تهدید سیل برای شهر کرمان وجود ندارد

شهردار کرمان به تبیین میزان روند پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوذر شهر کرمان پرداخت و بیان کرد: این پروژه تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

"مهران عالم‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وضعیت پروژه‌ تقاطع غیرهمسطح ابوذر شهر کرمان گفت: هم اکنون پروژه تقاطع غیر همسطح ابوذر فعال بوده و با تمام توان در حال اجرای این پروژه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبیین میزان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه پرداخت و بیان کرد: این پروژه تا پایان خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان در خصوص تمهیدات شهرداری در صورت بارش زیاد باران در شهر کرمان اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارشات سازمان هواشناسی استان، این سامانه بارشی که از امروز وارد استان کرمان می‌شود، در شهر کرمان به میزانی نیست که باعث نگرانی شود.

وی ادامه داد: این باران‌ها بیشتر در شهر کرمان به‌صورت آبگرفتگی است که شهرداری برای این آبگرفتگی‌ها برنامه دارد و تهدید سیلی برای شهر کرمان وجود ندارد.

عالم‌زاده با تاکید برآنکه این سامانه بارشی برای شهر کرمان تهدیدی ندارد، اظهار کرد: اگر سیل هم داشته باشیم که احتمال این موضوع بسیار کم است، شهرداری سناریوهایی برای این موضوع در ستاد بحران شهرداری طراحی و همه آمادگی‌های لازم در این خصوص وجود و جای هیچ نگرانی برای شهر کرمان وجود ندارد.

وی از اولویت برنامه‌های سال‌جاری شهرداری سخن به میان آورد و عنوان کرد: لیست پروژه‌های جدید به شورای شهر ارائه دادیم و بیشتر این پروژه‌ها بوستان‌های محلی و پارک گردشگری هستند و همچنین میدان شورا و میدان ارگ در سال‌جاری پیاده راه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود