Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@19:28:38 GMT

نتایج کنکور ارشد تا هفته اول مهر اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۳۸۶

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات تعویق آزمون کارشناسی ارشد را تشریح کرد و گفت: این تعویق شامل کنکور سراسری نمی شود.

به گزارش مهر؛ ابراهیم خدایی ضمن همدردی با هموطنان سیل زده درباره جزئیات تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ گفت: با توجه به درخواست یک سری از داوطلبان، شورای سنجش و پذیرش دانشجو، امروز صبح با تشکیل جلسه‌ای صرفاً وضعیت تعویق آزمون کارشناسی ارشد را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و گزارش‌های هلال احمر و وزارت کشور از وضعیت موجود استان خوزستان، در نهایت با تعویق آزمون کارشناسی ارشد از ۵ و ۶ اردیبهشت ماه به ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ موافقت شد و انشاالله آزمون در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این تعویق شامل آزمون سراسری نمی‌شود و این آزمون در زمان مقرر ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود با این تعویقی که در برنامه زمانی پیش آمد، اعلام نتایج آزمون مذکور با تأخیر روبرو خواهد بود.

خدایی افزود: سعی می‌کنیم نتایج را هفته آخر شهریورماه و در بدترین شرایط، هفته اول مهر ماه اعلام کنیم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی کارشناسی ارشد نیز گفت: همچنین سال تحصیلی کارشناسی ارشد ما با تأخیر روبرو می‌شود و مؤسسات آموزش عالی باید برنامه‌ریزی کنند تا این تأخیر را جبران کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور ارشد نتایج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می شود.

کد خبر 6089316

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند