Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:29:53 GMT

سهم صنعت در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۴۴۴

سهم صنعت در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا کمالی زرکانی در نشست مشترک با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بر افزایش سهم صنعت در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان تاکید کرد و گفت: هرمزگان استان صنعتی و تجاریست و صنایع مختلفی با قابلیت‌های فراوان مشغول کار هستند و این ظرفیت عظیم می‌تواند نقش پررنگ‌تری در حوزه فرهنگ ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در پایان سال قبل یک نمونه خوب از همیاری و همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه صنایع در حوزه فرهنگ و هنر بود که نتایج مثبتی را به همراه داشت و این روند می‌تواند افزایش یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس پرداخت و بیان داشت: با توجه به گستردگی برنامه‌ها و اهمیت این رویداد توقع است از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت هماهنگی لازم با صنایع استان صورت گیرد.

کمالی زرکانی به زیرساخت‌های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: شایسته استان هرمزگان نیست که با این حجم صنایع مختلف میزان مشارکت آنها در مناسبات و چشم انداز فرهنگی استان کم باشد در صورتی که در سایر استان‌های دیگر شاهد اتفاقات خوب از سوی صنایع هستیم.

در ادامه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ضمن استقبال از این دیدگاه گفت: به طور مثال در استان اصفهان نقش صنایع در ایجاد تحولات مختلف در حوزه فرهنگ شهری و خدمات عمومی بسیار قابل توجه است.

خلیل قاسمی اضافه کرد: در استان هرمزگان نیز زمینه و پتانسیل این نوع حرکت‌ها وجود دارد و لازم است چندین جلسه مشترک با صنایع به صورت تخصصی گرفته شود و راهکارهای لازم اتخاذ و عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: برای تسهیل این مسیر چندین راه حل های قانونی نیز وجود دارد که در برخی استان‌ها استفاده می‌شود و می‌توان از این روش‌ها برای بالا بردن سهم صنایع در فرهنگ استان بهره برد.

کد خبر 4589218

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا کمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان صنعت معدن و تجارت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد