Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان و عملکرد وینفرد شفر در این بازی بزرگ گفت: بازی حساسی بود که ۶ امتیاز داشت. بازی‌های تیم‌های استقلال و سپاهان همیشه خوب از آب در می‌آید و شب گذشته هم این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال بعد از پیروزی که مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان بدست آورده بود با روحیه دوچندان وارد این بازی شد. خیلی‌ها می‌گفتند شفر مربی‌ای است که نمی‌تواند بازی‌های بزرگ را مدیریت کند و برای چنین بازی‌هایی ساخته نشد است. بر خلاف این انتقاداتی که به سرمربی استقلال می‌شد او موفق شده است ۲ دیدار مهم مقابل الهلال و سپاهان را با برد پشت سر بگذارد.

پاتوسی در این دیدار عیار واقعی خود را نشان داد

او در مورد بازیکنان استقلال و عملکرد پاتوسی در این دیدار گفت: بازیکنان استقلال به خوبی موفق شدند بازی را مدیریت کنند. استقلال در نیم فصل دوم روند رو به رشد خوبی پیدا کرده است و بازی به بازی بهتر می‌شود. پاتوسی در این تیم جا افتاده است و در این دیدار عیار واقعی خود را نشان داد. گلی که پاتوسی به سپاهان زد خیلی‌ها اگر چنین موقعیتی بدست می‌آوردند نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. در مقابل خود بازیکنان سپاهان هم چنین موقعیتی بدست آوردند، اما نتوانستند گل بزنند. پاتوسی از نظر فنی از بازیکنان دیگر لیگ یک سر و گردن بالاتر است. او در میانه زمین دوندگی بالایی داشت و بازی را مدیریت کرد و در نهایت گل مهم و سرنوشت سازی را به ثمر رساند. این گل یکی از بهترین گل‌هایی بود که از روی حرفه‌ای گری بازیکن به ثمر رسید.

تعویض‌های شفر تاثیر گذار بود

نوری در مورد تعویض‌هایی که شفر انجام داد گفت: شفر برای دیدار مقابل سپاهان بهترین کار ممکن را انجام داد چرا که همان ترکیب مقابل الهلال را وارد زمین کرد. تعویض‌هایی هم که او انجام داد بسیار خوب بود. منشا که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد بسیار تاثیر گذار بود.

گل استقلال سالم بود

او در مورد گل استقلال که مردود اعلام شد گفت: گلی که استقلال به ثمر رساند و داور قبول نکرد سالم بود. اگر استقلال نمی‌توانست گل برتری را در ادامه به ثمر برساند باز هم وارد حاشیه می‌شد و شرایط به ضررش رقم می‌خورد.

این پیروزی استقلال را به کورس قهرمانی بازگرداند

نوری در مورد بازگشت استقلال به جمع مدعیان گفت: در مجموع استقلال در بازی‌های اخیر روند رو به رشدی دارد و بازیکنان شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند. پیروزی در این بازی باعث شد دوباره تیم استقلال به کورس بازگردد و خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم معرفی کند. با توجه به شکست تراکتورسازی و پیروزی پدیده اختلاف تیم‌ها در صدر کاهش پیدا کرده است و این موضوع باعث شده تمام دیدار‌های باقی مانده بسیار حساس باشند. استقلال با توجه به شرایط خوب روحی و روانی که دارد می‌تواند این فصل به عنوان قهرمانی برسد و در آسیا نیز امیدوارم از گروه خود صعود کند.

بعضی از هواداران فوتبال صبور نیستند

او در مورد اینکه تا چند هفته قبل شفر با باخت در دربی مورد انتقادات شدید قرار گرفت و صحبت‌هایی در مورد اخراج او مطرح شد و حال با ۲ پیروزی شرایط تغییر کرده است گفت: بعضی از هواداران صبور نیستند. زمانی که شفر به استقلال آمد این تیم چندان شرایط خوبی نداشت و او توانست به این تیم سر و سامان دهد. شفر با پیروزی که مقابل سپاهان و الهلال به دست آورد تودهنی به منتقدین زد. منقدین او اعتقاد داشتند شفر در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشند که او موفق شد خلاف این موضوع را اثبات کند.

بیشتر بخوانید:

پشت شادی بعد از گل استقلالی‌ها چه بود؟

زورآزمایی حریفان سعودی استقلال و پرسپولیس به سود آبی‌ها

زهرایی: پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود. سید حسین حسینی به دلیل محرومیت این بازی مهم را از دست داده است و باشگاه استقلال با قراردادن خالد آبادی روی پوستر تیم به استقبال این بازی رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901676

دیگر خبرها

  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است