Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد زاها با کریستال پالاس، تا سال 2023 اعتبار دارد.

طرفداری - ویلفرد زاها، در حال سپری کردن یک فصل موفق دیگر در سلهرست پارک است. این مهاجم ساحل عاجی که تا اینجا 8 گل و 3 پاس گل را برای کریستال پالاس به ثبت رسانده است روز یکشنبه (14 آوریل) به همراه تیمش، در یک بازی خانگی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی های زیادی در مورد انتقال این بازیکن 26 ساله در تابستان پیش رو به تیمی دیگر وجود دارد و این بازیکن تا کنون به تیم هایی مانند دورتموند و تیم سابقش منچستریونایتد، لینک شده است. 

به گزارش EveningStandard، پیشنهاد هایی بالاتر از 50 میلیون پوند، کار کریستال پالاس را برای نگه داشتن این بازیکن سخت خواهد کرد. با این حال اما، استیو پریش رئیس باشگاه کریستال پالاس، در گفت و گویی با BBC، بیان کرد:

گمانه زنی های زیادی در مورد بازیکنان خوب ما وجود دارند. من احتمالا می توانم هزاران مقاله از هفت سال گذشته تا کنون، در مورد این که ولیفرد (زاها) کجا خواهد رفت و چه زمانی تیم را ترک خواهد کرد، پیدا کنم. ویلفرد، در حال حاضر و تا پایان فصل روی  تیم تمرکز کرده است و ما برای ماندن او به سختی تلاش خواهیم کرد. باشگاه ها باید خودشان را با جاه طللبی بازیکنانشان وفق دهند. ما باید حرکتی رو به رشد داشته باشیم. این فقط طرفداران تیم نیستند که با موفقیت و روند رو به رشد یک تیم خوشحال میشوند، بلکه کارکنان باشگاه، تیم مدیریتی و بازیکنان نیز در این زمره قرار می گیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عصر امروز در نشست شورای اداری استان هرمزگان، با اشاره به پیشرفت‌های تحقق یافته در استان اظهار کرد: پیشرفت‌های قابل مشاهده حاصل تلاش مردم و مسؤولیا و حاکم بودن همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف است هر چند که به هیچ عنوان نباید به این حد اکتفا کنیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در هرمزگان وجود دارد و همدلی بسیار خوبی که در استان حاکم است؛ بسیار بیش از این‌ها می‌توان به پیشرفت دست پیدا کرد.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: همه منافع این استان مختص به هرمزگان نیست بلکه بخشی از منافع استان ملی است از این رو باید تحرک بیشتری در استان داشته باشیم چرا که زمان و فرصت‌ها به سرعت در حال گذر هستند.

محسنی اژه‌ای، عنوان کرد: امروز از سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۰ روز گذشته است و بقیه زمان نیز به همین سرعت خواهد گذشت از این رو باید تلاش خود را دو چندان کنیم.

وی عنوان‌کرد: باید با حضور میدانی و لمس دقیق مشکلات مردم برای رفع مسائل چاره جویی کنیم؛ با نشستن در اتاق‌ها و دریافت گزارشات نمی‌توانیم همه مسائل را آن طور که باید و شاید حل کنیم از طرفی هم اگر به صورت هدفمند میان مردم حضور پیدا نکنیم و صرفاً به دنبال کارهای تبلیغاتی باشیم برکتِ خدمت به مردم را از دست خواهیم داد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مشارکت مردم با حرف‌زدن اتفاق نمی‌افتد بلکه باید بسترهای مشارکت مردم تعریف شود و زمینه‌های آن فراهم شود.

محسنی اژه‌ای، عنوان‌کرد: دولت و حاکمیت باید تصدی‌گری خود را در موضوعات مختلف کاهش دهد اما حمایت، نظارت و هدایت خود را افزون کند و کار را به مردم واگذار کند که این مهم نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف افزود: مردم در مقاطع مختلف هر کجا که لازم بوده پای کار آمده‌اند و با وجود اینکه مشکلاتی دارند همیشه در صحنه بوده‌اند از این رو شما مسؤولیا وظیفه دارید مشکلات مردم را حل کنید و در این امر نیز باید تسریع کنید چرا که زمان به سرعت می‌گذرد.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه برخی تحولات در صحنه جهانی و منطقه‌ای جایگاه نظام جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای ارتقا داده است، گفت: باید از این فرصت پیش آمده بهره بگیریم و ارتباطات وثیق و تعریف شده خود را با کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای توسعه دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، با تاکید بر اینکه موضوعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی بر یکدیگر تأثیر و تأثر دارند، افزود: توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم جامعه است و در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف نیز باید به امور فرهنگی توجه کنند.

رئیس قوه قضائیه قاچاق را یکی از مشکلات کشور دانست و بیان کرد: ناترازی در تولید و مصرف سوخت با قاچاق موجود در کشور همخوانی ندارد و باید تلاش کنیم این مشکل را رفع کنیم.

کد خبر 6095276

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود