Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:31:37 GMT

تصميم ترامپ همه جريانات سياسي ايران را متحد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۴۷۲

تصميم ترامپ همه جريانات سياسي ايران را متحد کرد

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - نماينده مردم تبريز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به خصومت ديرينه آمريکا نسبت به انقلاب اسلامي و قرار دادن نام سپاه در فهرست تروريست ها گفت: تصميم ترامپ احمقانه بود و جريانات سياسي ايران را متحدتر کرد.

محمداسماعيل سعيدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: آمريکا نسبت به انقلاب و سپاه کينه ديرينه و عميقي دارد و در اکثر مقاطع ضرب شصت شديدي از دست ملت ايران و سپاه چشيده و به همين دليل منتظر فرصتي بود تا بهانه‌اي به دست آورد و کينه و منويات دروني خود را بروز دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تصميم ترامپ ابلهانه بود، افزود: اين تصميم ابلهانه باعث شد که جريان هاي سياسي مختلف در ايران منسجم شوند و بار ديگر نشان دهند که در برابر تهديدات خارجي و تصميم دشمنان متحد و يکپارچه هستند.
عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند، اظهار داشت: تحريم‌هايي که آمريکا اعمال کرده است، غير از اينکه آبروي خودش را مي‌برد و يک انسجام داخلي ايجاد مي‌کند، نتيجه ديگري نخواهد داشت.
سعيدي يادآوري کرد: ترامپ بايد عقل خود را به کار بيندازد و اين تصميمات القايي جريان تندروي حاکم بر کاخ سفيد را در نظر نگيرد و هر تصميمي را که مي‌خواهد بگيرد، بايد حداقل براي يک بار هم که شده به عقل خودش رجوع کند.
کاخ سفيد هفته گذشته در اقدامي نسنجيده و نابخردانه که واکنش منفي بين المللي را به دنبال داشت، نام سپاه پاسداران را در فهرستي تروريستي آمريکا قرار داد.
تاکنون به غير از رژيم صهيونيستي و 2 کشور عربي حوزه خليج فارس، هيچ کشور ديگري در جهان از اين اقدام آمريکا حمايت نکرده است.
6132/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند