Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقدام امریکا علیه این نهاد نظامی، بیانیه ای صادر کرد.

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقدام امریکا علیه این نهاد نظامی، بیانیه ای صادر کرد.

 متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«اگر سپاه نبود، کشور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
این بیان نورانی حضرت امام خمینی (قدس سره) در سال‌های آغازین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در طول چهار دهه اخیر حقیقت آن در بزنگاه‌های خطیر همچون جنگ تحمیلی هشت ساله و حفظ تمامیت ارضی کشور و نیز در عرصه‌های سازندگی بخوبی روشن شده است.

اما آنچه در مقابله با جریان تکفیری و تروریستی داعش در منطقه غرب آسیا رخ نمود، بیش از پیش نقش اساسی و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مواجهه با این جریان دست ساز امریکا، اسرائیل و ارتجاع عرب نشان داد و توان بالای سیاسی و نظامی آن را در تشخیص کانون و ماهیت توطئه‌ها و نحوه مقابله مؤثر و بنیان برافکن با آنها به نمایش گذاشت. این است که مقام عظمای ولایت در توصیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمود: «سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب (س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.»

با این وصف واکنش کینه توزانه و شدید هیأت حاکمه آمریکا به عامل اصلی خنثی شدن توطئه عظیم طراحی و اجرای پروژه داعش (دولت اسلامی عراق و شام) در سال‌های اخیر، واکنشی قابل انتظار و در عین حال عاجزانه و نابخردانه است. در واقع عاملان ایجاد و تدارک داعش با آن عده و عده عظیم ایدئولوژیک، استراتژیک و تکنولوژیک در عرصه سیاسی و نظامی اکنون بخوبی دریافته اند که سپاه در همه این عرصه‌ها دست برتر را دارد و طبعاً دچار چنان احساس وحشت و عجزی می‌شوند که به هر واکنش تلافی جویانه ای هر چند احمقانه و بی فایده دست می‌زنند و حرکت غیرمتعارف و غریبی چون تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این حرکت هاست. این در حالی است که بدنبال نقض رسمی فرجام از سوی هیأت حاکمه آمریکا و بازگرداندن وسیع تحریم‌ها، پیش از این شاهد اعلام فهرستی بلند از اشخاص حقیقی و حقوقی بوده ایم که در لیست سیاه آمریکایی‌ها قرار گرفته اند.

بی تردید تأثیر و برد این اقدام نابخردانه هم بیشتر از اقدامات پیشین کاخ سفید نخواهد بود، کمااینکه در عرصه داخلی این اقدام ملت غیور و مقاوم ایران را در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران استوارتر نمود و در افکار عمومی جهانیان هم حتی از سوی متحدان آمریکا با عدم اقبال نسبت به سیاست‌های هیاهومدارانه و نامتعارف ترامپ همراه بوده است.

جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد ضمن اینکه این حرکت مذبوحانه را محکوم به شکست می‌داند, خواستار برخورد مناسب و قاطع دستگاه دیپلماسی در پیگیری حقوقی و سیاسی این اقدام ابلهانه آمریکا در سطح بین المللی است و از سویی تاکید می‌کند که بنا به رهنمود مقام معظم رهبری، بر ما زنان انقلابی است که در شرایط خطیر کنونی به وظایف خطیر خود در جهت استمرار راه روشن انقلاب اسلامی بیش از هر زمان واقف و عامل باشیم و یکدیگر را در این امر واجب دعوت به تلاش و مجاهدت بی وقفه نمائیم.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان