Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مثل اینکه چون در میانه جدول هستیم باید داوران اینطور با ما رفتار کنند.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: ما روی خلاقیت بازیکن حریف گل خوردیم، ولی بدشانس هم بودیم، چون توپ را به تیر دروازه زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نکته عجیب برخورد داوران با تیم ما است.

وی افزود: چون شرایط جدولی ما در پارس جنوبی حساس نیست باید اینطور با ما برخورد شود؟ داور بازی مقابل صنعت نفت ۲ پنالتی برای ما نگرفت و این موضوع در بازی‌های قبلی هم دیده شد که داوران برای ما خطایی نمی‌گیرند. مثلا در بازی قبلی ما در زمین خودمان یک بر صفر از حریف عقب بودیم، ولی بازیکن ما به خاطر یک خطای معمولی اخراج شد. مثل اینکه چون در میانه جدول هستیم باید اینطور با ما رفتار شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد: حتی حسین عسگری کارشناس داوری هم گفت که داور باید برای پارس جنوبی پنالتی می‌گرفت. اینکه ما وسط جدول هستیم، خیلی بد است. ما باید در این شرایط برای بازیکنان ایجاد انگیزه کنیم و این کار دشواری است. تنها راه ممکن در حال حاضر برای ایجاد انگیزه مسائل مالی است که آن هم ما شرایط خوبی از نظر مالی نداریم. البته مسئولان به بازیکنان قول چک دادند و اگر این چک‌ها پرداخت شود تیم آرامش می‌گیرد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از بودن تیم در میانه جدول راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: بله با توجه به اینکه باشگاه از من خواسته بود تا تیم را در لیگ برتر نگه دارم، نتایج خوبی گرفتیم، ولی این نتایج برای شخص من راضی کننده نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی پارس جنوبی جم میزان صنعت نفت آبادان مهدی تارتار تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول