Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور-هشتبندی اقدام ترامپ را گربه رقصانی آنها برای رژیم صهیونیستی ارزیابی کردو گفت:دولت آمریکا محور تروریسم و تروریسم پروری در دنیاست و به اعتراف خود سردمداران آنها تشکیل گروهک های تروریستی امثال القاعده و داعش و… به دست آمریکایی ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام بارانی حمایت همه جانبه آمریکا از سگِ نجس ِ نگهبانش در غرب اسیا؛کشتار مسلمانان در یوگسلاوی؛قتل عام مردم مسلمان افغانستان و عراق؛بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن و کشتن ۲۲۰ هزار نفر؛ حمله به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ زن و مرد و کودک مسافر آن؛ حمایت گروهک منافقین و جیش العدل و جیش الظلم در قتل عام هزاران نفر از ملت ایران را تنها گوشه ای از جنایات تروریستی دولت آمریکا علیه بشریت معرفی کرد و افزود:با وجود این همه جنایت ؛آمریکایی ها با وقاحت تمام ؛پاک ترین و مومن ترین فرزندان ملت ایران در مجموعه سپاه پاسداران را تروریست معرفی میکنند ؛حال نباید ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر بدهد.
بارانی علت دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران را ایستادگی این نهاد انقلابی در برابر آنها در حوادث و توطئه های مختلف دانست و تصریح کرد:شکست آمریکایی ها با وجود هزینه های فراوان در هماوردی با ملت ایران باعث عقده حقارت در انسانی مثل ترامپ شده است لذا با تروریستی اعلام کردن سپاه به دنبال انتقام است.
امام جمعه توکهور_هشتبندی افزود: در این چند روز همگان دیدند که آحاد ملت ایران با همه سلایق متحد شدند و اعلام همدلی و اتحاد با سپاه کردند و به لطف الهی سپاه پاسداران بازهم محور وحدت ملی قرار گرفت.
وی حماقت تاریخی و غرور آمریکایی ها را باعث تحقیر و ذلت بیشتر آنها دانستند و ضمن یادآوری تروریستی اعلام کردن سپاه قدس در سال ۲۰۰۷ توسط آمریکایی ها گفت:نتیجه این حماقت هم این شد که ترامپ هم ذلیلانه سربازان خود را از سوریه بیرون ببرد و هم خود مثل دزدان سرگردنه چراغ خاموش و با ترس و هراس در یک پایگاه نظامی وارد منطقه شود و شبانه هم فرار بکند اما در مقابل به برکت مجاهدت سپاه قدس شبکه ای قدرتمند از جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است که کابوس همیشگی نظامیان آمریکایی خواهد بود.
حجت الاسلام بارانی تصریح کرد:ماملت ایران با افتخار و اقتدار به آمریکایی ها اعلام میکنیم که بحمدلله امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت است ؛ودفعه قبل تفنگ داران بازداشتی شما تروریست محسوب نمی شدند اما خودشان را از ترس خیس کردند و قایق رابه گند کشیدند اما قطعا اگر بار دیگر قرار بر هماوردی باشد باید برای سربازانتان تابوت سفارش بدهید و این حماقت برای شما گران تمام خواهد شد.
وی با اشاره به شکست آمریکایی در خلیج خوک ها گفت:یقین بدانید خلیج فارس تشنه تر به اجساد آمریکایی است تا خلیج خوک ها لذا بد نیست نگاهی به شکست خودشان در خلیج خوک ها توسط مردم آزاده کوبا هم بیندازند.

امام جمعه توکهور-هشتبندی با محکومیت اقدام خبیثانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران؛ آنرا یک اقدام احمقانه توسط احمق های درجه یک دنیا دانست و گفت:امروز به استناد شواهد فراوان تروریست ترین دولت دنیا رژیم جنایتکار ایالات متحده آمریکاست.
خطیب جمعه توکهور_هشتبندی این اقدام آمریکایی ها را در راستای حمایت از دولت نتانیاهو و یک خودزنی بزرگ دانست و بیان کرد:به لطف الهی این خباثت ها به جایی نخواهد رسید و دشمنان جمهوری اسلامی مثل ترامپ نادان و این کودن های عربیِ جیره خوارش در حال حرکت به حضیض ذلت هستند و مثل همیشه هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

امام جمعه توکهور_هشتبندی با اشاره به احتمال بارش شدید باران و وقوع سیلاب گفت:بارانی رحمت الهی و به دست پروردگار متعال است اما جلوگیری از ویرانی های پس از آن به دست ماست لذا باید با مدیریت و تدبیر درست جلوی ضرر مردم را بگیریم.
وی ضمن تشکر از تشکیل ستاد مدیریت بحران به توصیه های چند ماه قبل به ستاد بحران شهرستان اشاره کرد وگفت:البته فقط با نشستن بر روی صندلی و جلسه و تشکیل ستاد مدیریت بحران حاصل نمیشود بلکه کار میدانی و ادوات مناسب و برنامه ریزی عملیاتی می خواهد.
امام جمعه توکهور_هشتبندی لایروبی رودخانه ها و عدم اجازه کشت و کار و ساخت منازل در بستر رودخانه ها را از ضروریات مدیریت بحران سیل در منطقه دانست و افزود:ستاد بحرانی که بیل دستی ندارد نمیتواند مدیریت بحران بکند ؛و شهری که با وجود دو آب نما در دو طرف آن و عدم امکان امکان عبور و مرور در بارندگی حتی یک درمانگاه ندارد خود یک بحران است اما متاسفانه هیچ فکری برای این مسائل نمیشود اما امیدواریم فکری به حال مدیریت بحران در قبل و حین و بعد از سیلاب شود تا کمترین ضرری متوجه مردم عزیز نگردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه

به نوشته یک روزنامه آمریکایی، نیجر در بحبوحه شکست اتحاد این کشور با ایالات متحده و خروج نظامیان آمریکایی، در حال تقویت همکاری با روسیه است و قصد دارد از مسکو برای آموزش نظامی سربازانش و خرید سلاح کمک بگیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه "فایننشال تایمز" در تحلیلی نوشته است، تصمیم ایالات متحده برای خارج کردن نیروهایش از کشور نیجر یک پیروزی استراتژیک برای روسیه محسوب می‌شود. یک هواپیمای روسی حوالی نیمه شب بدون سر و صدا در فرودگاه بین المللی نیامی، پایتخت نیجر فرود آمده و سامانه‌های پدافند هوایی و نیروهایی را برای کمک به متحد جدید خود رساند.

این نشریه نوشت: حضور 100 سرباز در این ماه آخرین ناقوس مرگ برای حضور نیروهای آمریکایی بود که از سال 2013 در این کشور در غرب قاره آفریقا مستقر بودند. تغییر خط مشی در بحبوحه موجی از وحشت و بی‌ثباتی در منطقه رخ می‌دهد که ارتش قدرت را در نیجر، بورکینافاسو و مالی به دست گرفته است «در حالی که نارضایتی مردم از شکست دولت‌های دموکراتیک و غرب در متوقف کردن خشونت‌ها از سوی داعش، القاعده و سایرین افزایش یافته است. 

ابراهیم یحیی ابراهیم، ​​تحلیلگر ارشد گروه بین المللی بحران ساحل، به این روزنامه گفت که دلیل اصلی نزدیک شدن روابط بین روسیه و نیجر این است که مسکو در حال "حفاظت از رژیم حاکم بر نیامی" است. تنها چیزی که آنها از آن می ترسند حملات هوایی است و کشوری که به آنها سیستم دفاع هوایی می‌کند روسیه است و نقش مسکو اینجاست که پر رنگ می شود.

نیجر قصد دارد از روسیه تسلیحات نظامی خریداری کند

علاوه بر این، محمد تومبا، وزیر امور داخلی نیجر روز چهارشنبه در جریان دوازدهم اجلاس بین المللی نمایندگان عالی رتبه در امور امنیتی که در سن‌پترزبورگ برگزار شد، اعلام کرد که کشورش علاقه مند به آموزش متخصصان نظامی روسی به نیروهای امنیتی محلی است و همچنین مایل است از روسیه تسلیحات نظامی بخرد.

او با اشاره به اینکه همکاری با روسیه در زمینه آموزش نظامی برای مبارزه با تروریسم ضروری است، گفت: رهبری نیجر از ارتش روسیه می‌خواهد تا نیروهای محلی را در جنگ و استفاده از سلاح آموزش دهد.

نیجر در حال تقویت همکاری خود با روسیه در بحبوحه شکست اتحاد این کشور با ایالات متحده است. در این رابطه روز یکشنبه در شمال نیجر در شهر آگادس، صدها نفر از مردم  علیه حضور آمریکایی‌ها که پایگاه نظامی آنها در این شهر قرار دارد، تجمع کردند. ده‌ها پرچم مالی، نیجریه، بورکینافاسو و روسیه در این تظاهرات به اهتزاز درآمد. این راهپیمایی دو روز پس از تصمیم واشنگتن برای خروج نظامیانش از نیجر برگزار شد. 

قرار است طی روزهای آینده یک هیئت آمریکایی برای هماهنگی جزئیات خروج خود وارد کشور شود. توافقنامه نظامی با ایالات متحده توسط شورشیانی که در اواسط ماه مارس قدرت را در نیجر به دست گرفتند، پاره شد. به نظر آنها، هیئت واشنگتن "پروتکل دیپلماتیک را رعایت نکرده است". این توافق به پرسنل نظامی و غیرنظامی آمریکایی اجازه می‌داد در خاک این کشور آفریقایی حضور داشته باشند.

خروج نظامیان آمریکایی از نیجرگسترش روابط نظامی روسیه و نیجر25 کشته در حمله افراد مسلح به جنوب نیجریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟