Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:38:52 GMT

تمرین با تیم ایران بهترین مسیر آماده سازی است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۱۶۵

تمرین با تیم ایران بهترین مسیر آماده سازی است

تهران - ایرنا - قهرمان انگیلسی کاراته جهان با اشاره به اینکه تمرین با ملی پوشان ایران بهترین مسیر آماده سازی برای او است، گفت: تیم ایران یکی از قدرت های اصلی این رشته در جهان محسوب می شود.

«توماس جردن» قهرمان سال 2016 کاراته جهان که چند روزی است با حضور در تهران همراه با ملی پوشان کاراته ایران، تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از حضور در ایران لذت می برم و در بهترین زمان همراه با ملی پوشان این کشور تمرین می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه جو بسیار خوبی در اردوی این تیم وجود دارد و قهرمانان ایرانی برخورد بسیار صمیمانه ای با من دارند.
وی افزود: تمرینات خیلی خوبی دارم و با بهترین های جهان در این اردو حضور پیدا کرده ام و قطعا تمریناتی که برگزار می کنیم موجب خواهد شد تا در لیگ جهانی مراکش، عملکرد ایده آلی نسبت به قبل داشته باشم.
جردن در ادامه به بحث حضور در المپیک اشاره کرد و ادامه داد: باید با حضور در مراحل مختلف لیگ جهانی امتیازات لازم را به دست آورده تا سهمیه المپیک را کسب کنم، چراکه حضور در این رویداد مهم برای هر ورزشکاری دارای ارزش بالایی است.
وی با تمجید از کاراته کاهای ایران گفت: «هامون درفشی پور» یکی از رقیبان اصلی من محسوب می شود که احترام زیادی برای او به عنوان یک ورزشکار با اخلاق قائل هستم. معتقدم او تکنیک های لازم را در سریعترین حالت ممکن به اجرا در می آورد و برتری مقابل درفشی پور، کار بسیار دشواری است.
قهرمان جهان گفت: تمرین کردن با نفراتی چون او به من کمک زیادی برای موفقیت در آینده خواهد داشت.
وی در مورد رویارویی احتمالی با هامون درفشی پور در لیگ جهانی مراکش، تصریح کرد: دوست دارم با کاراته کاهای حرفه ای، تمرین و مبارزه کنم. نتیجه در کاراته قابل پیش بینی نیست و همه چیز در میدان مبارزه مشخص می شود.
ورزشی**3783**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن