Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:20:46 GMT

جمعی از فعالان تئاتر البرز گرد هم می‌آیند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۲۰۸

جمعی از فعالان تئاتر البرز گرد هم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمان اردی‌زاده با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز نشست فعالان تئاتر البرز را امروز بیست و چهارم فروردین‌ماه برگزار می‌کند.

مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز عنوان کرد: در این برنامه که با حضور دکتر آجرلو رئیس حوزه هنری استان البرز و هنرمندان هنرهای نمایشی استان البرز برگزار می‌شود، از فعالان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی مرتبط با این مرکز که در سال گذشته در جشنواره‌های مختلف حائز رتبه شده‌اند تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز سال گذشته ۱۰ نمایش در قالب تئاتر بچه‌های مسجد و شش نمایش کودک و نوجوان با حمایت حوزه هنری تولید کرده است که در سطح کشور و استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند که در این نشست از کارگردانان و سرپرستان این نمایش‌ها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ این برنامه امروز ساعت ۱۶ در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز برگزار می‌شود.

کد خبر 4589300

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران حوزه هنری البرز هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر