Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:06:24 GMT

تعامل با رسانه ها موجب رشد و توسعه می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۳۰۱

تعامل با رسانه ها موجب رشد و توسعه می شود

زنجان - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: تعامل هر نهاد با رسانه ها موجب توسعه آن دستگاه می شود و بر این مبنا این واحد دانشگاهی تعامل حداکثری با تمام رسانه های استان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا فیروزفر روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به توسعه استان را یک اصل مهم می داند و به عنوان جزئی از مجموعه مدیریتی تمامی تلاش خود را در این مسیر بکار گرفته که دراین راه نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ماموریت اصلی خود مبنی بر تربیت نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد در منطقه، کشور و حتی فرا ملی در این مسیر تعریف شده حرکت می کند.
این مسئول ادامه داد: با توجه به هرم سنی جمعیت کشور و تعداد متقاضیان ورود به آموزش عالی این واحد دانشگاهی با یک شیب کاهشی در ارتباط با آمار دانشجویی مواجه شده است.
وی اظهار داشت: طی پنج سال گذشته شمار دانشجویان این واحد دانشگاهی به میزان نصف کاهش یافته که این موضوع رسالت اصلی دانشگاهها را به هیچ عنوان تحت تاثیر قرار نداد
فیروزفر افزود: کاهش دانشجویان این واحد دانشگاهی فعالیت های ترسیم شده را تحت تاثیر قرار نداده بلکه کیفی سازی خدمات ارائه شده به گروههای هدف را نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.
وی با اشاره به وقایع اخیر سیل در کشور اظهار داشت: کاربرد علم در توسعه مناسب نبوده به عبارتی دیگر به رغم رعایت تمامی اصول فنی مربوطه در بستر رودخانه و حریم ساخت و سازهایی انجام گرفت که در نهایت مشکلاتی را بوجود آورد.
فیروزفر خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همدلی و تدبیر اتخاذ شده در این استان از وقوع سیلاب های احتمایل جلوگیری شد که بسیار امیدوار کننده بود.
وی یادآوری کرد: حرکت نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن آن در لیست سازمان ه های تروریستی یک خطایی بود که به نفع سپاه تمام شد و تجمیع آرایی در حمایت این ارگان انقلابی در کشور انجام گرفت.
به گفته این مسئول هم اکنون با توجه به پراکندگی جغرافیایی دانشگاه آزاد در سطح استان در 6 مرکز و واحد در شهرستان های طارم ، ماهنشان، زنجان،خدابنده ، ابهر و هیدج فعالیت می کند.
وی خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی درسطح استان حدود 11 هزار دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانشگاه آزاد تعامل به رسانه ها تربيت نيروهاي متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند

به گزارش قدس  آنلاین، علی حسین رعیتی فرد اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود