Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:29:33 GMT

تشکیل اولین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۷۳۶

اولین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست وزیر کشور امروز تشکیل می شود.

به گزارش ایسنا، سید رمضان شجاعی کیاسری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، گفت: در پی ابلاغ دستور رئیس‌جمهور مبنی بر عهده‌داری مسؤولیت مدیریت جامع بحران سیل اخیر، از سوی وزیر کشور، اولین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده، امروز به ریاست دکتر رحمانی فضلی تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دستور رئیس جمهور که در جلسه ۱۸ فروردین ماه هیات وزیران، صادر شده است؛ مدیریت جامع بحران سیل اخیر شامل عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، باز سازی، باز توانی، هماهنگی و تقسیم کار در دستگاه‌های اجرایی و همه نهادها و سازمان‌های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور به عنوان قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، خاطر نشان کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور که از سوی دبیر هیئت دولت ابلاغ شده است: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که از همه توان نیروها و نهادهای عمومی غیر دولتی حداکثر بهره گیری شود و دیوان سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر، مانع و موجب کندی در همکاری آنها در این حادثه مهم نشود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شجاعی کیاسری در پایان تاکید کرد: بر اساس دستور ریاست جمهور، کلیه وزارتخانه ها سازمانها و موسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای قضایی و عمومی غیر دولتی موظف به همکاری و اجرای دقیق دستور ها و برنامه های ابلاغی ایشان هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد