Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه ۳ نقطه در اهواز با مشکل بالازدگی فاضلاب روبرو هستند گفت: این نقاط شامل خیابان آذین و خیابان نور جنب سازمان منابع طبیعی و سازمان آب و برق خوزستان، خیابان کارون سمت سه راه فرودگاه و هتل اُکسین و منطقه پل سیاه اهواز می‌شود.

صادق حقیقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص آخرین وضعیت مشکل بالازدگی فاضلاب در شهر اهواز گفت: مشکل بالازدگی فاضلاب در مناطق پردیس، باغ شیخ، منطقه زرگان، کوروش، پاستوریزه، سه راه فرودگاه، کیان پارس، لشکرآباد، کوی مجاهد، بلوار گلستان روبروی درب دانشگاه، فرهنگ شهر و شهرک دانشگاه رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۳ نقطه در اهواز با مشکل بالازدگی فاضلاب روبرو هستند که شامل خیابان آذین و خیابان نور جنب سازمان منابع طبیعی و سازمان آب و برق خوزستان، خیابان کارون سمت سه راه فرودگاه و هتل اُکسین و منطقه پل سیاه اهواز می‌شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه این سه نقطه معضل اساسی دارند خاطرنشان کرد: به همین منظور با اقدامات صورت گرفته مشکل منطقه سه راه فرودگاه تا حد زیادی رفع شده و برای رفع مشکل منطقه پل سیاه اقدامات مشترکی با همکاری شهرداری در دست اجراست.

حقیقی پور با بیان اینکه مشکل خیابان نور و آذین نسبت به نقاط دیگر بیشتر است عنوان کرد: برای رفع مشکل این نقطه یک پمپ ۲۵۰ کیلوواتی برای خروجی در نظرگرفته شده است که شدت تخلیه فاضلاب را تا حد زیادی افزایش داده و در حال حاضر بررسی‌ها برای رفع کامل مشکل ادامه دارد.

وی در خصوص وضعیت آب شرب شهر‌های خوزستان اظهار کرد: علی رغم آبگرفتگی‌های گسترده، در حال حاضر آب شرب شهر‌های خوزستان در حالت پایدار است و مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فاضلاب بالازدگی اهواز خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهرهای خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749590

دیگر خبرها

  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز