Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@13:10:08 GMT

برانکو عالیشاه را بخشید؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۸۵۹

یک مصاحبه بی موقع بعد از نیمکت نشینی در دیدار مقابل پیکان باعث شد امید عالیشاه نه تنها حضور در ترکیب اصلی بلکه حالا بودن در لیست سرخپوشان را نیز از دست بدهد.

امید بعد از خط خوردن از لیست بازی با الاهلی عربستان، حالا بازی حساس با پیکان را از دست داده و نمی‌تواند امروز هم برای تیمش بازی کند. نزدیکان به پرسپولیس می‌گویند یک روز بعد از دیدار با پیکان، عالیشاه با برانکو صحبت کرد و به برانکو گفت تابع تصمیم کادر فنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو نیز استفاده از آماده‌ترین بازیکنان را به عنوان دلیل نیمکت نشینی امید عنوان کرد و سپس امید به عذرخواهی بابت صحبت هایش پرداخت.

با این حال، برانکو همچنان مشغول تنبیه این بازیکن است و رفتار سرمربی تیم نشان می‌دهد هنوز امید را نبخشیده، ولی مدیران باشگاه می‌گویند از آنجا که برانکو هیچ گزارشی برای تنبیه عالیشاه به ایرج عرب ارائه نکرده، شاید در سفر به اصفهان برای بازی با ذوب آهن، امید هم یکی از مسافران باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس اصفهان مسافران پرسپولیس برانکو عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شده اند تا به ساری بروند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می شود.

بازی دو تیم فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه وطنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)