Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:53:20 GMT

پلمپ ۱۷ واحد دارای تخلف بهداشتی در شهرستان البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۸۶۳

علیرضا مهرعلیان در گفتگو با خبرنگار مهر از پلمپ ۱۷ واحد دارای تخلف بهداشتی در شهرستان البرز خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد واحد پلمپ شده، تعداد ۹ مورد مربوط به محمدیه و بخش‌های تابعه و هشت مورد مربوط به شهر الوند است.

وی افزود: در بخش محمدیه، یک رستوران و یک چلوکبابی به علت استفاده از رنگ غیرمجاز، همچنین یک رستوران و خوار و بار فروشی در مجتمع‌های بین راهی و یک آرایشگاه، دو نانوایی و یک واحد تهیه و توزیع مواد غذایی، به علت رعایت نکردن آئین نامه ماده ۱۳ «بهداشت فردی، ساختمانی و ابزار و تجهیزات» و یک آرایشگاه زنانه، به علت استفاده از رنگ و مواد آرایشی تاریخ گذشته و غیرمجاز، پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرعلیان بیان کرد: از هشت واحد پلمپ شده، یک کارگاه قنادی، به دلیل استفاده از رنگ غیرمجاز، پنج مرکز عرضه فرآورده‌های لبنی، یک کارگاه قنادی و یک خوار و بار فروشی، به علت دمای بالای یخچال بودند.

کد خبر 4589338

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قزوین پلمب واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد