Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه یوونتوس تمرکز خود را روی جذب ستاره تیم فوتبال بنفیکا گذاشته است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی«توتو اسپورت» باشگاه یوونتوس خود را آماده فروش پائولو دیبالا به منظور تأمین بودجه لازم برای خرید ژوائو فلیکس، ستاره جوان بایرن مونیخ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان ایتالیا برای به خدمت گرفتن این مهاجم پرتغالی باید حداقل 100 میلیون یورو هزینه کند.

یوونتوس در حالی وضعیت این بازیکن 19 ساله را زیر نظر دارد که او در بازی پنجشنبه شب بنفیکا مقابل اینتراخت فرانکفورت در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که به برتری 4 بر 2 نماینده پرتغال انجامید، هت‌تریک کرد.

یوونتوس برای جذب پوگبا با رئال مادرید رقابت می‌کنددستگیری 120 هوادار یوونتوس به جرم آشوب در آمستردام

دیبالا 25 ساله این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی یوونتوس را از دست داده، از این‌رو ممکن است عامل کلیدی در انتقال ژوائو فلیکس به جمع راه‌راه‌پوشان تورین باشد. این مهاجم آرژانتینی این فصل در 37 بازی برای یووه به میدان رفته و 10 گل به ثمر رسانده، انتظار می‌رود ارزش او در بازار نقل‌وانتقالات چیزی در حدود 100 میلیون یورو باشد.

ژوائو فلیکس که مورد توجه غول‌های منچستر، بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار دارد، این فصل در 36 بازی که برای بنفیکا به میدان رفته، 15 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پائولو دیبالا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پائولو دیبالا یوونتوس پائولو دیبالا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست